Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Lefkoşa
Gazimağusa
Girne
Güzelyurt
İskele
Pristina
USD45,91
%0.47
EURO53,42
%-0.06
  1. Haberler
  2. Genel
  3. 2025’te 22 bin polis ataması şeffaf sistemle yapıldı

2025’te 22 bin polis ataması şeffaf sistemle yapıldı

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

ANKARA-BHA

İçişleri Bakanı, Emniyet Genel Müdürlüğü’nün 2025 yılı genel atama döneminde, görev puanı esasına dayalı yeni bir sistemle toplam 22 bin 45 polisin atama ve yer değiştirme işlemlerinin tamamlandığını açıkladı.

Ankara’daki Polis Müzesi Şehit Demet Sezen Konferans Salonu’nda düzenlenen törende konuşan yetkili, emniyet teşkilatındaki rütbeli personelin atamalarının bilgisayar destekli ve elektronik ortamda gerçekleştirileceğini belirterek, “Bu yeni sistemle birlikte emniyet atamalarında şeffaflık ve eşitlik esas olacak” dedi.

Verilen bilgilere göre, 2025 atamaları kapsamında:

7 bin 983 personel birinci bölgeden ikinci bölgeye,

12 bin 355 personel ikinci bölgeden birinci bölgeye,

1.707 personel ise ikinci bölgeden yine ikinci bölgeye atandı.

Yeni sistemin temelinde “Görev Puanı” bulunuyor. Bu puan, personelin çalıştığı birimin günlük puanı ile yıl boyunca o görevde kaldığı süre çarpılarak hesaplanıyor. Puanlar; görev yeri, sosyo-ekonomik gelişmişlik düzeyi, tercih edilme oranı ve birim bazında iş yükü gibi dört ana kriter üzerinden belirleniyor.

SMS ile bildirim dönemi başladı

Bakan, yeni uygulamayla birlikte atama sonuçlarının SMS yoluyla da bildirileceğini duyurdu. “Artık personelimize atama bilgileri bir saat içinde SMS olarak ulaşacak. Atama yazıları da 24 saat içinde sistem üzerinden illere gönderilecek” ifadelerini kullandı.

Yeni sistemin, özellikle mahrumiyet bölgelerinde görev yapan personele avantaj sağlayacağını, İstanbul gibi yoğun görev yapılan illerde çalışanlara daha yüksek puanla atama kolaylığı tanıyacağını vurguladı.

Jandarma ve Sahil Güvenlik atamaları da tamamlandı

Ayrıca Jandarma Genel Komutanlığı ve Sahil Güvenlik Komutanlığı’nın da 2025 yılı atamaları yapıldı. Toplamda:

Jandarma Genel Komutanlığı bünyesinde 36 bin 686 personelin,

Sahil Güvenlik Komutanlığı bünyesinde ise 1.701 personelin ataması gerçekleştirildi.

Yetkili, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, “Kutsal vatan toprağımızın dört bir yanında görev yapan kahraman polisimiz, jandarmamız ve sahil güvenlik personelimiz, milletimizin huzur ve güvenliği için görev başında olacak” dedi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
2025’te 22 bin polis ataması şeffaf sistemle yapıldı
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Sivas SRT ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!