
ANKARA-BHA
MKE Ankaragücü Kulübü, geçmişte önemli izler bırakmış olan bölgenin eski başkanlarından Mehmet Yiğiner’e anlamlı bir unvan sundu. Kulüpten yapılan resmi açıklamada, Yönetim Kurulu kararıyla Yiğiner’e “MKE Ankaragücü Onursal Başkanı” unvanının verildiği belirtildi.
Açıklamada, Yiğiner’in kulübe uzun yıllar boyunca büyük katkılarda bulunduğu, zorlu süreçlerde kulübe umut veren bir liderlik sergilediği ve başkanlık döneminde kazandırdığı iki şampiyonluk ile hatırlandığı ifade edildi.
13 Ocak 2013 ile 31 Ekim 2019 tarihleri arasında Ankaragücü’nün başkanlığını yürüten Yiğiner, halen Türkiye Şoförler ve Otomobilciler Federasyonu Genel Başkanı ve Ankara Umum Otomobilciler ve Şoförler Esnaf Odası Başkanı olarak görevini sürdürmektedir.
















