Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Lefkoşa
Gazimağusa
Girne
Güzelyurt
İskele
Pristina
USD45,91
%0.47
EURO53,42
%-0.06
  1. Haberler
  2. Ekonomi
  3. Balık fiyatları düştü, sezon bereketli geçiyor!

Balık fiyatları düştü, sezon bereketli geçiyor!

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bu sezon avlanan palamut miktarının yüksek olması, sezon sonuna yaklaşmasına rağmen tezgahlarda yerini korumasını sağladı. Hamsi başta olmak üzere diğer balık çeşitleri de hali hazırda bulunuyor.

Trabzon Balıkçılar Hali’nde balık fiyatları şu şekilde belirlendi: Mezgit ve istavrit kilosu 100, palamut ve hamsi kilosu 150, levrek ve çupranın kilosu 300, somonun kilosu 250, sarganın kilosu 350, tirsi ve alabalığın kilosu ise 150 liradan satışa sunuluyor.

“SEZON HAREKETLİ VE BEREKETLİ”

Balıkçı olan Mustafa Karslı, sezonun bereketli geçtiğini belirterek, “Balık fiyatları seyrinde gidiyor. Bu ay içinde büyük bir değişiklik beklemiyoruz. Balık standart olarak gelmeye devam ediyor. Sezon çok hareketli ve bereketli geçiyor. Yoğun bir palamut sezonu yaşadık. Vatandaş da palamuda doydu. Hamsi yerini mezgit ve istavrite bırakacak. Olta balıkçılardan aldığımız balıklar da tezgahlarda yer alıyor ve vatandaşlar durumdan memnun.” dedi.

Karslı, fiyatlara baktığında vatandaşın dostu olan balığın yine öne çıktığını vurguladı. “Geçen sene palamutçuluk değil, hamsicilik vardı. Hamsi olunca nadir palamut görülüyordu. Geçen sene bu zamanlarda yoğun bir hamsi satışı vardı. Palamudun kaybolmasıyla hamsi ön plana çıktı. Hamsi de yine bereketiyle geri döndü.” şeklinde konuştu.

“EN UCUZ GIDALARDAN BİRİ BALIK”

Balıkçı Gökmen Aydın, balık fiyatlarının normal seyrettiğini ifade ederek, “Şu an tezgahlarda fiyatlar normal. ‘Sezon başından bu yana balık yemedim’ diyen yalan konuşur. Fiyatlara itiraz ediliyorsa, buna gerek yok. En ucuz gıda balık zaten. Fiyatlar uygun, hamsi de geliyor, yine bereketli.” dedi.

Aydın, markette diğer gıda ürünlerinin daha pahalı olduğunu belirterek, “Vatandaş 2 aydan beri palamut yiyor. Yine ağlara takılıyor. Hamsinin kilosunun 200-250 lira olması gereken bir zamanda 150 liradan satılması da normal.” ifadelerini kullandı.

“BU SENE İYİ FİYATLAR VAR”

Balık almaya gelen Süleyman Özgenç, “Fiyatlar güzel. Hamsinin kilosu şu an 150 lira. Bence bu iyi bir fiyat. 100 liraya da düşmüştü. Palamut da bol, hamsi de bol ve ucuz. Bu sene iyi fiyatlar var. Sezon başından bu yana istavrit, palamut ve mezgit tercihimiz oldu.” diye konuştu.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
Balık fiyatları düştü, sezon bereketli geçiyor!
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Sivas SRT ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!