
ARTVİN-BHA
Doğanın eşsiz manzaraları eşliğinde piknik yapan bordo-mavi taraftarları, güzel havanın tadını çıkarmanın yanı sıra derneğin sosyal projelerini de değerlendirme fırsatı buldu.
Dernek Başkanı Ahmet Öztürk, etkinlikte yaptığı konuşmada, yalnızca sportif faaliyetlerle değil, sosyal ve kültürel projelerle de topluma farkındalık yaratmayı hedeflediklerini ifade etti.
Öztürk, “Bugün burada taraftarlarımız, ailelerimiz ve çocuklarımız ile bir aradayız. Bordo-mavi renklere gönül veren herkesle buluşmak bizim için büyük bir mutluluk. Geçtiğimiz hafta Ankara ve Çanakkale’ye düzenlediğimiz geziye, lise çağındaki yaklaşık 40 öğrencimiz katıldı. Anıtkabir ve Çanakkale Şehitliği’ni ziyaret ettik. Bu geziye destek veren kişi ve kurumlara teşekkür etmek amacıyla bugün plaket takdiminde bulunduk.” dedi.
Yönetim kurulu olarak yeni projeler üzerine fikir alışverişinde bulunduklarını da vurgulayan Öztürk, şunları ekledi:
“Artvin’de sevdiğimiz renklere hizmet etmek bizim için daima onur ve gurur kaynağı. Katılımın yüksek olması, organizasyonun başarılı geçmesini sağladı. Yeni projeler üzerinde çalışmalarımıza devam edeceğiz.” şeklinde konuştu.
“Sadece Skora Değil, Toplumsal Katkıya da Odaklanıyoruz”
Dernek Başkan Yardımcısı Mehmet Yıldız ise, dernek olarak topluma katkı sunma çabası içinde olduklarını vurgulayarak, “Skor odaklı düşünmek yerine, dernek olarak topluma nasıl fayda sağlayabiliriz diyerek hareket ediyoruz. Okullarında başarılı olan öğrencilerimizi belirleyerek, onları Anıtkabir ve Çanakkale’ye götürdük. Bu organizasyona destek veren iş insanlarına ve katılımcılara teşekkür ediyorum. Hem teşekkür amacıyla hem de birliğimizi pekiştirmek için bu buluşmayı gerçekleştirdik. Gelecek organizasyonlarda yeniden bir arada olmayı umut ediyoruz.” ifadelerini kullandı.
Etkinlik sonunda, Ankara ve Çanakkale gezisine katkıda bulunan iş insanları ve destekçilere, dernek tarafından teşekkür plaketi takdim edildi.
















