Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Lefkoşa
Gazimağusa
Girne
Güzelyurt
İskele
Pristina
USD45,91
%0.47
EURO53,42
%-0.06
  1. Haberler
  2. Genel
  3. Bordo-Mavi Sevdalıları Piknikte Bir Araya Geldi!

Bordo-Mavi Sevdalıları Piknikte Bir Araya Geldi!

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

ARTVİN-BHA

Doğanın eşsiz manzaraları eşliğinde piknik yapan bordo-mavi taraftarları, güzel havanın tadını çıkarmanın yanı sıra derneğin sosyal projelerini de değerlendirme fırsatı buldu.

Dernek Başkanı Ahmet Öztürk, etkinlikte yaptığı konuşmada, yalnızca sportif faaliyetlerle değil, sosyal ve kültürel projelerle de topluma farkındalık yaratmayı hedeflediklerini ifade etti.

Öztürk, “Bugün burada taraftarlarımız, ailelerimiz ve çocuklarımız ile bir aradayız. Bordo-mavi renklere gönül veren herkesle buluşmak bizim için büyük bir mutluluk. Geçtiğimiz hafta Ankara ve Çanakkale’ye düzenlediğimiz geziye, lise çağındaki yaklaşık 40 öğrencimiz katıldı. Anıtkabir ve Çanakkale Şehitliği’ni ziyaret ettik. Bu geziye destek veren kişi ve kurumlara teşekkür etmek amacıyla bugün plaket takdiminde bulunduk.” dedi.

Yönetim kurulu olarak yeni projeler üzerine fikir alışverişinde bulunduklarını da vurgulayan Öztürk, şunları ekledi:

“Artvin’de sevdiğimiz renklere hizmet etmek bizim için daima onur ve gurur kaynağı. Katılımın yüksek olması, organizasyonun başarılı geçmesini sağladı. Yeni projeler üzerinde çalışmalarımıza devam edeceğiz.” şeklinde konuştu.

“Sadece Skora Değil, Toplumsal Katkıya da Odaklanıyoruz”

Dernek Başkan Yardımcısı Mehmet Yıldız ise, dernek olarak topluma katkı sunma çabası içinde olduklarını vurgulayarak, “Skor odaklı düşünmek yerine, dernek olarak topluma nasıl fayda sağlayabiliriz diyerek hareket ediyoruz. Okullarında başarılı olan öğrencilerimizi belirleyerek, onları Anıtkabir ve Çanakkale’ye götürdük. Bu organizasyona destek veren iş insanlarına ve katılımcılara teşekkür ediyorum. Hem teşekkür amacıyla hem de birliğimizi pekiştirmek için bu buluşmayı gerçekleştirdik. Gelecek organizasyonlarda yeniden bir arada olmayı umut ediyoruz.” ifadelerini kullandı.

Etkinlik sonunda, Ankara ve Çanakkale gezisine katkıda bulunan iş insanları ve destekçilere, dernek tarafından teşekkür plaketi takdim edildi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
Bordo-Mavi Sevdalıları Piknikte Bir Araya Geldi!
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Sivas SRT ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!