Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Lefkoşa
Gazimağusa
Girne
Güzelyurt
İskele
Pristina
USD45,91
%0.47
EURO53,42
%-0.06
  1. Haberler
  2. Genel
  3. Bulancak’ta Gastronomi Festivali Öncesi Bilgilendirme!

Bulancak’ta Gastronomi Festivali Öncesi Bilgilendirme!

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

GİRESUN-BHA

Bulancak Belediye Başkanı Necmi Sıbıç, gazetecilerle bir araya gelerek “Şeffaf ve katılımcı belediyecilik anlayışımızın en önemli paydaşlarından biri olan gazeteci dostlarımızla buluştuk. Önümüzdeki hafta yapılacak Gastronomi Festivali öncesi bilgilendirme amaçlı toplantı düzenleyerek, hizmetlerimiz hakkında bilgi alışverişinde bulunduk.” dedi.

Toplantıda Sıbıç, “Uğur Mumcu’nun dediği gibi, ‘Bilgi sahibi olmadan, fikir sahibi olunmaz.’ Merhum gazetecinin bu ifadesinden yola çıkarak, bugüne kadar ne yaptığımızı ve gelecekte neler yapacağımızı sizlere aktararak halkımızı bilgilendirmek istedik.” ifadelerini kullandı. Ayrıca, 471 gün içinde birçok hizmet ürettiklerini de belirtti.

Sıbıç, geçim kaynağı olarak bölgelerinde fındığın önemli bir yer tuttuğunu vurgularken, yaşanan rekolte düşüklüğüne rağmen esnafı mağdur etmeden hizmet verdiklerini söyledi. Çeşitli projelerin yanı sıra, belediye tarafından gerçekleştirilen asfaltlama çalışmalarının ve diğer hizmetlerin seçim sonrası süreçte de devam ettiğini kaydetti.

Ayrıca, belediyenin personel yönetimine değinen Sıbıç, “Kadrolu işçilerle sözleşme görüşmelerimiz devam ediyor. Ancak sendika yönetimi ile yaşanan sıkıntılar nedeniyle bazı anlaşmazlıklar yaşandı.” dedi.

Bölgedeki altyapı projelerine ve sosyal hizmetlere dair detaylar paylaşan Sıbıç, bulundukları durumu ve gelecekteki hedefleri de aktardı. “Üreten bir belediye anlayışı ile Belediyemizi güçlendirmeye çalışıyoruz.” diyen Sıbıç, sosyal etkinlikler, eğitim projeleri ve sürdürülebilir enerji kaynakları üzerine yapılan çalışmalara da değindi.

Toplantı sonrası, Bulancak’ta yapılacak olan 2. Gastronomi Festivali’ne davet eden Sıbıç, bu etkinliğin halkın birlik ve beraberliğini pekiştirecek önemli bir organizasyon olacağını belirtti.

Son olarak, “Halkımız için büyük projeler üretmeye devam edeceğiz. İçme suyu kalitesini artırmak, enerji tasarrufu sağlamak ve sosyal alanları geliştirmek için çalışmalara hız kesmeden devam ediyoruz.” diyerek, gelecekteki projeler hakkında bilgi verdi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
Bulancak’ta Gastronomi Festivali Öncesi Bilgilendirme!
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Sivas SRT ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!