
GİRESUN-BHA
Bulancak Belediye Başkanı Necmi Sıbıç, gazetecilerle bir araya gelerek “Şeffaf ve katılımcı belediyecilik anlayışımızın en önemli paydaşlarından biri olan gazeteci dostlarımızla buluştuk. Önümüzdeki hafta yapılacak Gastronomi Festivali öncesi bilgilendirme amaçlı toplantı düzenleyerek, hizmetlerimiz hakkında bilgi alışverişinde bulunduk.” dedi.
Toplantıda Sıbıç, “Uğur Mumcu’nun dediği gibi, ‘Bilgi sahibi olmadan, fikir sahibi olunmaz.’ Merhum gazetecinin bu ifadesinden yola çıkarak, bugüne kadar ne yaptığımızı ve gelecekte neler yapacağımızı sizlere aktararak halkımızı bilgilendirmek istedik.” ifadelerini kullandı. Ayrıca, 471 gün içinde birçok hizmet ürettiklerini de belirtti.
Sıbıç, geçim kaynağı olarak bölgelerinde fındığın önemli bir yer tuttuğunu vurgularken, yaşanan rekolte düşüklüğüne rağmen esnafı mağdur etmeden hizmet verdiklerini söyledi. Çeşitli projelerin yanı sıra, belediye tarafından gerçekleştirilen asfaltlama çalışmalarının ve diğer hizmetlerin seçim sonrası süreçte de devam ettiğini kaydetti.
Ayrıca, belediyenin personel yönetimine değinen Sıbıç, “Kadrolu işçilerle sözleşme görüşmelerimiz devam ediyor. Ancak sendika yönetimi ile yaşanan sıkıntılar nedeniyle bazı anlaşmazlıklar yaşandı.” dedi.
Bölgedeki altyapı projelerine ve sosyal hizmetlere dair detaylar paylaşan Sıbıç, bulundukları durumu ve gelecekteki hedefleri de aktardı. “Üreten bir belediye anlayışı ile Belediyemizi güçlendirmeye çalışıyoruz.” diyen Sıbıç, sosyal etkinlikler, eğitim projeleri ve sürdürülebilir enerji kaynakları üzerine yapılan çalışmalara da değindi.
Toplantı sonrası, Bulancak’ta yapılacak olan 2. Gastronomi Festivali’ne davet eden Sıbıç, bu etkinliğin halkın birlik ve beraberliğini pekiştirecek önemli bir organizasyon olacağını belirtti.
Son olarak, “Halkımız için büyük projeler üretmeye devam edeceğiz. İçme suyu kalitesini artırmak, enerji tasarrufu sağlamak ve sosyal alanları geliştirmek için çalışmalara hız kesmeden devam ediyoruz.” diyerek, gelecekteki projeler hakkında bilgi verdi.
















