
SAMSUN-Sivas SRT
Canik Belediye Başkanı, yarıyıl tatilinde öğrencilere yönelik bilim ve teknoloji etkinlikleri organize ettiklerini duyurdu.
Başkan, yarıyıl tatilinde öğrencileri Canik Özdemir Bayraktar Keşif Kampüsü’nde bilim, teknoloji ve kişisel gelişim etkinlikleri ile bir araya getirdiklerini belirtti. Canik Özdemir Bayraktar Keşif Kampüsü’nde gerçekleştirilen yol programına öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiğini ifade eden başkan, toplamda 10 farklı atölye etkinliği düzenlendiğini açıkladı. Yarıyıl tatili boyunca öğrencileri eğitici ve eğlenceli etkinliklerle buluşturmaya devam edeceklerini kaydeden başkan, “Öğrencilerimizi yarıyıl tatilinde bilimden sanata, teknolojiden spora kadar birçok etkinlikle buluşturmaya devam ediyoruz” dedi.
Öğrenciler etkinliklere koşuyor
Yarıyıl tatilini, öğrencilerin yeni ufuklara açıldığı ve yeteneklerini keşfettiği bir dönem haline getirmeyi hedeflediklerini dile getiren başkan, “Canik’imizde öğrencilerimiz için geleneksel hale getirdiğimiz yarıyıl tatili etkinliklerimizi bu yılda sürdürüyoruz. Canik Özdemir Bayraktar Keşif Kampüsümüzde gerçekleştirdiğimiz etkinlikler ile öğrencilerimizi doğa ve destekleyici eğitim atölyelerinin yer aldığı 10 farklı atölye ile buluşturuyoruz. Öğrencilerimizin eğitici ve eğlenceli etkinliklerle yarıyıl tatili sürecini verimli bir şekilde geçirmelerini sağlıyoruz. Yarıyıl tatili boyunca öğrencilerimizi birçok farklı alanda eğitici ve eğlenceli etkinliklerle buluşturmaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu.
















