
ANKARA-Sivas SRT
İçişleri Bakanı Yerlikaya, sosyal medya üzerinden son bir haftadır gerçekleştirilen “Gürz-41” ve “Gürz-42” operasyonlarına dair bilgiler paylaştı.
Bu operasyonlar çerçevesinde terör örgütü DEAŞ’a mensup 100 şüphelinin gözaltına alındığını duyuran Yerlikaya, İstanbul ve Ankara’nın da dahil olduğu 24 ilde düzenlenen operasyonlarda yakalanan şahısların örgüt içinde aktif olarak rol aldıkları, finans sağladıkları ve sosyal medya üzerinde terör örgütünün propagandasını yaptıklarının belirlendiğini bildirdi.
Operasyonlar sonucunda örgütsel belgeler ve dijital materyallerin ele geçirildiğini kaydeden Yerlikaya, “Tüm terör odaklarına karşı, ‘Terörü kaynağında yok etme’ stratejimizle; Emniyet, Jandarma ve İstihbarat birimlerimiz ile mücadelemizi kararlılıkla sürdürüyoruz.” şeklinde konuştu.
Bakan Yerlikaya, operasyonların koordinasyonunu sağlayan cumhuriyet başsavcılıklarını ve polis ekiplerini de tebrik etti.
















