
ANTALYA-Sivas SRT
Antalya Alanya İlçe Jandarma Komutanlığı’nın trafik ekipleri, Oba Mahallesi Çarşamba Caddesi’nde drift yaparak trafiği tehlikeye sokan bir sürücüye ceza uyguladı. Jandarma ekipleri, vatandaşlardan gelen ihbarlar üzerine olaya müdahale etti. Yapılan kontrollerde, sürücünün drift yaparak diğer araçlar ve yayalar için büyük risk oluşturduğuna dair kamera görüntüleri tespit edildi.
Yapılan işlemler sonucunda, sürücüye şu cezalar uygulandı:
- Drift yapmak: 46.392 TL
- Ehliyetsiz araç kullanmak: 18.677 TL
- Araç muayenesiz trafiğe çıkmak: 2.167 TL
Toplamda 67.236 TL ceza kesildi ve sürücünün aracı 60 gün süreyle trafikten men edilerek Yedi Emin Otoparkı’na çekildi.
Trafiği tehlikeye atan ve insan hayatını riske sokan bu tür davranışlar, Alanya Jandarma Trafik Ekipleri tarafından engellenmeye devam edilecek. Trafik kurallarına uymayan sürücülere karşı sıfır tolerans uygulanacak!
Bu tür eylemlerin toplumda yayılmaması adına sürücülerin dikkatli olmaları ve kurallara uyarak araç kullanmaları büyük önem taşımaktadır. Unutulmamalıdır ki, trafik güvenliği herkesin ortak sorumluluğudur.
















