
EROL TAYHAN/DÜZCE-BHA
İstanbul Düzceliler Derneği, MÜSİAD’ı ziyaret etti
İçeriği Görüntüle
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda, temsili valinin teklifiyle oluşturulan il idare heyeti, Düzce Valisi Selçuk Aslan’ın öncülüğünde ilgili kurumların desteği ve toplumun dayanışmasıyla Düzce Sıfır Atık Oyuncak Müzesi’ni açtı.
Açılış programında, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya’nın tebrik mesajının yanı sıra Düzce Valisi Selçuk Aslan ve eşi Pınar Aslan, Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, Düzce Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Nedim Sözbir, il protokolü, öğrenciler ve vatandaşlar da yer aldı. Açılış etkinliği büyük bir coşku içerisinde gerçekleşti.
Açılışta bir konuşma yapan Düzce Valisi Selçuk Aslan, “Geri dönüşümle yeniden hayat bulan oyuncakların sergilendiği müzemiz; çevre bilinci, toplumsal farkındalık ve sürdürülebilir gelecek anlayışını bir araya getiriyor” şeklinde konuştu. Valinin konuşması, “Sizi de bu özel atmosferi yerinde görmek ve çocuklarımızın hayal gücüyle şekillenen bu eşsiz müzeyi ziyaret etmek için müzemize bekliyoruz” sözleriyle noktalandı.
















