
ANKARA – Sivas SRT
Trendyol Süper Lig’in 21. haftasında Fenerbahçe, Ülker Stadı’nda Göztepe ile karşılaştı ve maçı 3-2 kazanarak zirve yarışındaki iddiasını sürdürdü. Maçın ilk yarısında Göztepe, Fenerbahçe’yi etkili bir şekilde savunarak 25. dakikada Juan’ın attığı golle 1-0 öne geçti ve soyunma odasına bu skorla gitti.
İkinci yarıya hızlı bir dönüş yapan Fenerbahçe, teknik direktör değişikliklerinin desteğiyle 46. dakikada Youssef En Nesyri’nin golüyle eşitliği sağladı. 53. dakikada En Nesyri bir kez daha sahne alarak takımını 2-1 öne geçirdi. 55. dakikada Oğuz Aydın, şık bir vuruşla skoru 3-1 yaptı.
82. dakikada Miroshi’nin attığı golle Göztepe durumu 3-2’ye getirdi. Maçta başka gol olmayınca Fenerbahçe, Göztepe’yi 3-2 mağlup ederek puanını 48’e çıkardı ve Süper Lig’deki zirve mücadelesini devam ettirdi.
















