
Fenerbahçe, ara transfer döneminde kadrosunu Brezilyalı futbolcu Anderson Talisca ile güçlendirdi.
Dün akşam İstanbul’a gelen oyuncu, bugün kulüp binasında sarı-lacivertli takıma imza attı.
Anderson Talisca, 1.5 yıllık bir sözleşmeye imza attıktan sonra Fenerbahçe Televizyonu’na özel bir röportaj verdi.
“ÇOK MUTLUYUM”
Fenerbahçe forması giyecek olmaktan büyük bir mutluluk duyduğunu belirten Talisca, şu şekilde konuştu:
Bence ilk kelime minnettarlık. Tüm bu görüşmeler sürecinde yaşananlar çok özeldi ki Fenerbahçe formasını giymemi sağladı. Benim için büyük bir onur. Çok mutluyum, elimden gelenin en iyisini yapmak için motiveyim. Taraftarlarımızın göstermiş olduğu sevgi için çok teşekkür ediyorum. Benim için inanılmazdı. Onlara şunu söyleyebilirim: bu takımı desteklemeye devam edin. Bence çok iyi bir takımımız var ve bu kulüp için her zaman daha büyük bir şeyler başarabiliriz. Bence takım çok motive, her maçta elinden gelenin en iyisini yapıyor. Dün benim için yaptıkları karşılama çok özeldi, kalbimde ve hafızamda yer etti. Bu kulübü temsil etmek benim için büyük bir onur ve büyük bir sorumluluk olacak.


















