
Süper Lig’in 36. haftasında Galatasaray, evinde ağırladığı Kayserispor’u 3-0’lık skorla geçerek 25. şampiyonluğuna imza attı.
Maç sonrasında teknik direktör Okan Buruk, duygularını dile getirdi.
“TÜYLERİM DİKEN DİKEN, ALLAH’A ŞÜKÜRLER OLSUN”
Şampiyonluğun sevincini yaşayan Buruk, “Harika bir atmosfer, tüylerim diken diken. Allah’a şükürler olsun. Hem bana hem de Galatasaray’a bu kadar güzel insanlarla dolu bir takım izlettirdi. Onlarla gurur duyuyorum. 5. yıldızı tamamladık, hedefimiz seneye tekrar şampiyon olmak. Oyuncularla ve camiamızla gurur duyuyorum. Allah’a şükürler olsun.” şeklinde konuştu.
HEDEFİNİ AÇIKLADI
Açıklamalarına devam eden Buruk, “Oyuncu olarak 4 şampiyonluk yaşadım, şimdiki hedefim teknik direktör olarak 4 şampiyonluk daha yaşamak.” dedi.

















