
GİRESUN-Sivas SRT
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, Turizm Zirvesi’nde yaptığı konuşmada, “Görülmeye değer hikâyesi ve yaşamıyla, vejetaryen mutfağı ile sizleri ağırlamaya hazırız” ifadelerini kullandı.
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse ve Giresun Heyeti, Almanya’nın Stuttgart kentinde düzenlenen geleneksel Turizm Zirvesi’ne katılım sağladı.
Bu yılın onur konuğu olarak yer alan Başkan Köse ve Giresun Heyeti, Giresun’un güzelliklerini tanıtarak Almanları bölgeye davet etti.
Stuttgart’ta düzenlenen Turizm Zirvesi’ne Stuttgart Fuar Müdürü, Havaalanı Müdürleri, Reutlingen / Tübingen IHK Müdürü, KKTC Berlin Kültür ve Turizm Ataşesi, Avrupa’da turizm alanında tanınan BENTOUR’un CEO’su ile Türkiye’nin sektördeki önemli isimleri ve çok sayıda Alman iş insanı katıldı.
Konuşmasında Almanya halkını Giresun’a davet eden Başkan Köse, “Bugün biz sizlere 20 kişilik kadromuzla geldik. Turizmin bir ülkeye nasıl katkı sağladığını burada yaşayarak gördük. Misafirperverliğimiz ve Giresun yemeklerini sizlere tanımaktan gurur duyarız. Karadeniz’de sadece, insan yaşayabilen tek ada Giresun’da. Görülmeye değer hikâyesi ve yaşamıyla, vejetaryen mutfağı ile sizleri ağırlamaya hazırız. Gelin bu köprüyü birlikte inşa edelim” dedi.
















