Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Lefkoşa
Gazimağusa
Girne
Güzelyurt
İskele
Pristina
USD45,91
%0.47
EURO53,42
%-0.06
  1. Haberler
  2. Genel
  3. İzmir’deki İşten Çıkarmalar: Krizin Bedeli İşçilere mi?

İzmir’deki İşten Çıkarmalar: Krizin Bedeli İşçilere mi?

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

ANKARA-BHA

İzmir’in kırsal bölgelerinde, Köy Tiyatroları’nın sunduğu sanat etkinlikleri, birçok hayatı dönüştürüyor. Bu yenilikçi projeler, sanat aracılığıyla toplulukları yeniden bir araya getirerek kırsalda bir yeniden doğuş gerçekleşmesine yardımcı oluyor.

AK Parti İzmir İl Başkanı Bilal Saygılı, İzmir Büyükşehir Belediyesi’nde gerçekleştirilen toplu işten çıkarmaların ardından dikkat çekici açıklamalarda bulundu. Saygılı, “Belediyenin içinde bulunduğu mali sıkıntının nedeni, CHP yönetiminin yıllar içinde oluşturduğu savurganlık, liyakatsiz kadrolar ve siyasi çıkarlar doğrultusunda yapılan keyfî alımlardır. Siyasi etkilerle belediyeyi gereksiz yere doldurmuş olduğunuz personellerle şimdi bu yanlışların bedelini emekçilere ödettiriyorsunuz.” şeklinde konuştu.

Saygılı, İzmir Büyükşehir Belediyesi’nde yaşanan işten çıkarmaların, mevcut yönetimin başarısızlığını gösterdiğini savundu. “Bir gecede binlerce çalışanın işine son vermek ne bir yönetim becerisidir ne de bir vicdan meselesidir! Cemil Tugay’ın, önceki yönetimin hatalarını gerekçe göstererek emekçileri kapının önüne koyması, sorumluluktan kaçmaktır.” diye ekledi.

Madem belediyede bankamatik personeller vardı; göreve gelişinizin üzerinden geçen bir yılı aşkın sürede, İzmirlinin parasını bu kişilere maaş olarak öderken vicdanınız neredeydi?

Başkan Saygılı, belediyede çalışmadan maaş alan personellerin, parti genel merkezindeki üst düzey isimlerin referansıyla işe alındığını belirterek, “Asıl sorumlu sizsiniz! Neden belediyenin mali durumu kötüleşirken sesiniz çıkmadı? Şimdi bu atamaların sorumluluğunu merak ettiğimiz kişiler neden sessiz?” ifadelerini kullandı. Saygılı, CHP’li belediyeciliğin, topluma karşı sorumluluklarını yerine getiremediğini öne sürdü: “Şimdi basın toplantılarında hangi bahanelerle kendinizi aklamaya çalışacaksınız? Eski yönetim, ekonomi veya hükümeti mi bahane edeceksiniz? Bu geçiştirme açıklamaları İzmirlileri kandıramaz.” dedi.

Saygılı, AK Parti’nin bu işçi çıkarımlarının takipçisi olacağını ve İzmir halkının bu durumu sandıkta değerlendirileceğini vurguladı: “Hiç şüpheniz olmasın!” şeklinde sözlerini tamamladı.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
İzmir’deki İşten Çıkarmalar: Krizin Bedeli İşçilere mi?
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Sivas SRT ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!