Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Lefkoşa
Gazimağusa
Girne
Güzelyurt
İskele
Pristina
USD45,91
%0.47
EURO53,42
%-0.06
  1. Haberler
  2. Genel
  3. Kamu Hastanelerinde Yeni Denetim Süreci Başladı!

Kamu Hastanelerinde Yeni Denetim Süreci Başladı!

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

ANKARA-Sivas SRT

Sağlık Bakanlığı, güncellenen teftiş rehberi çerçevesinde 7 pilot ildeki kamu hastanelerinde kapsamlı bir denetim süreci başlattı. Yeni denetim sistemi, acil sağlık hizmetleri, poliklinik hizmetleri, hasta hakları, ameliyathane ve yoğun bakım gibi kritik birimleri içeriyor.

Yeni denetim sistemiyle kamu hastanelerinde kapsamlı değerlendirme süreci

Sağlık Bakanlığı, Cumhurbaşkanlığının denetim faaliyetlerinin etkinliğini artırmaya yönelik genelgesi doğrultusunda yeni bir teftiş sistemi uygulamaya geçirdi. Bakanlığın talimatıyla başlatılan denetim seferberliği kapsamında, güncellenmiş rehber doğrultusunda sağlık tesislerinde denetimler gerçekleştiriliyor.

Denetimlerin öncelikli olarak acil sağlık hizmetleri, poliklinik hizmetleri, hasta hakları, ameliyathane, yoğun bakım ve merkezi sterilizasyon gibi yüksek risk taşıyan birimlerde yoğunlaşacağı belirtildi. Bu doğrultuda, 7 pilot ildeki kamu hastanelerinde sistematik bir denetim süreci başlatıldı. Sağlık Bakanlığı, elde edilen verilerle tüm sağlık tesislerinde benzer denetimler yapmayı amaçlıyor.

Bilimsel komisyonlar da sürece dahil edildi

Teftiş sürecinde sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmak amacıyla bilim insanları da sürece dahil edilecek. Bakanlık, önceki dönemlerde alanında uzman hekimlerin yer aldığı Yenidoğan Denetim ve Değerlendirme Bilimsel Komisyonu’nu oluşturmuştu; şimdi ise 20 farklı branşta bilimsel komisyonlar kuruldu. Bu komisyonlar, denetim sonuçlarını bilimsel bir perspektifle değerlendirerek sağlık hizmetlerinde iyileştirmeler için gerekli adımları atacak.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
Kamu Hastanelerinde Yeni Denetim Süreci Başladı!
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Sivas SRT ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!