Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Lefkoşa
Gazimağusa
Girne
Güzelyurt
İskele
Pristina
USD45,91
%0.47
EURO53,42
%-0.06
  1. Haberler
  2. Genel
  3. Karatay’da Genç Yüzücüler Yarıştı, Ödüller Dağıtıldı!

Karatay’da Genç Yüzücüler Yarıştı, Ödüller Dağıtıldı!

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

KONYA-BHA

Konya Selçuklu Belediyesi tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen ‘Selçuklu Belediyesi Yüzme Yarışları’ başarıyla tamamlandı. Selçuklu Hocacihan Yarı Olimpik Yüzme Havuzu’nda gerçekleşen etkinlikte, 9-10 yaş kız-erkek ve 11-12 yaş kız-erkek kategorilerinde sporcular yarıştı. Yarışmalar dört farklı stilde (kurbağalama, kelebek, sırt üstü, serbest) yapıldı ve toplamda 48 sporcu dereceye girerek ödüllendirildi.

Yarışların sona ermesinin ardından düzenlenen ödül törenine Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı, Konya Gençlik ve Spor İl Müdürü Birdal Öztürk, Selçuklu Belediyespor Kulüp Başkanı Mustafa Yavuz Tezcan, Selçuklu Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Ali Çakar, protokol üyeleri ve sporcuların aileleri katıldı.

BAŞKAN PEKYATIRMACI: “KONYAMIZDAN YÜZME BRANŞINDA DA MİLLİ SPORCULARIMIZ ÇIKACAK”

Ödül töreninde bir konuşma yapan Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı, “Gençlerimize fırsat tanıdığımızda onların başaramayacağı hiçbir şey yok. Bu yüzden, her alanda gençlerimize bilgi sunmalı ve hedef belirlemeleri için yardımcı olmalıyız. Bu bağlamda Konyamızda, kurumlarımızla iş birliği içerisinde daha fazla projeye imza atmayı hedefliyoruz. Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü iş birliğiyle gerçekleştirdiğimiz bu organizasyon için emeği geçen herkese teşekkür ederim. Konyamızda ilk defa yüzme branşında değişik kategorilerde müsabakalar düzenlendi ve bunun yeni bir başlangıç olacağına inanıyorum. Gelecekte bu tür müsabakaların turnuva şeklinde devam etmesini bekliyorum. Gençlerimize yeni fırsatlar sunarak kendilerini geliştirmeleri için imkân vereceğiz. Eminim ki, Konya’dan yüzme branşında milli sporcularımız çıkacak ve bizi gururlandıracaklar. Ulusal ve uluslararası müsabakalarda önemli başarılara imza atacak sporcuların Kentimizden çıkacağına yürekten inanıyorum. Bu alandaki iş birliğimiz ve çalışmalarımız daha da yoğunlaşarak devam edecek. Tüm sporcularımızı ve kulüplerimizi tebrik ederim. Hızlı bir hazırlık sürecinin ardından buraya çıkarak harika bir performans sergilediler. Tüm çocuklarımız konusunda birer birincidir; asıl olan bu yarışmada yer almak ve mücadele etmektir. Ayrıca ailelerimizi, çocuklarına olan desteklerinden dolayı kutluyorum” şeklinde konuştu.

Gençlik ve Spor İl Müdürü Birdal Öztürk, organizasyonun düzenlenmesi ve destekleri için Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı’ya teşekkür etti ve yarışmalarda ter döken tüm sporcuları kutladı.

Ödül töreni, sporcuların madalyalarını almasının ardından hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
Karatay’da Genç Yüzücüler Yarıştı, Ödüller Dağıtıldı!
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Sivas SRT ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!