
KONYA-BHA
Konya Selçuklu Belediyesi tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen ‘Selçuklu Belediyesi Yüzme Yarışları’ başarıyla tamamlandı. Selçuklu Hocacihan Yarı Olimpik Yüzme Havuzu’nda gerçekleşen etkinlikte, 9-10 yaş kız-erkek ve 11-12 yaş kız-erkek kategorilerinde sporcular yarıştı. Yarışmalar dört farklı stilde (kurbağalama, kelebek, sırt üstü, serbest) yapıldı ve toplamda 48 sporcu dereceye girerek ödüllendirildi.
Yarışların sona ermesinin ardından düzenlenen ödül törenine Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı, Konya Gençlik ve Spor İl Müdürü Birdal Öztürk, Selçuklu Belediyespor Kulüp Başkanı Mustafa Yavuz Tezcan, Selçuklu Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Ali Çakar, protokol üyeleri ve sporcuların aileleri katıldı.
BAŞKAN PEKYATIRMACI: “KONYAMIZDAN YÜZME BRANŞINDA DA MİLLİ SPORCULARIMIZ ÇIKACAK”
Ödül töreninde bir konuşma yapan Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı, “Gençlerimize fırsat tanıdığımızda onların başaramayacağı hiçbir şey yok. Bu yüzden, her alanda gençlerimize bilgi sunmalı ve hedef belirlemeleri için yardımcı olmalıyız. Bu bağlamda Konyamızda, kurumlarımızla iş birliği içerisinde daha fazla projeye imza atmayı hedefliyoruz. Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü iş birliğiyle gerçekleştirdiğimiz bu organizasyon için emeği geçen herkese teşekkür ederim. Konyamızda ilk defa yüzme branşında değişik kategorilerde müsabakalar düzenlendi ve bunun yeni bir başlangıç olacağına inanıyorum. Gelecekte bu tür müsabakaların turnuva şeklinde devam etmesini bekliyorum. Gençlerimize yeni fırsatlar sunarak kendilerini geliştirmeleri için imkân vereceğiz. Eminim ki, Konya’dan yüzme branşında milli sporcularımız çıkacak ve bizi gururlandıracaklar. Ulusal ve uluslararası müsabakalarda önemli başarılara imza atacak sporcuların Kentimizden çıkacağına yürekten inanıyorum. Bu alandaki iş birliğimiz ve çalışmalarımız daha da yoğunlaşarak devam edecek. Tüm sporcularımızı ve kulüplerimizi tebrik ederim. Hızlı bir hazırlık sürecinin ardından buraya çıkarak harika bir performans sergilediler. Tüm çocuklarımız konusunda birer birincidir; asıl olan bu yarışmada yer almak ve mücadele etmektir. Ayrıca ailelerimizi, çocuklarına olan desteklerinden dolayı kutluyorum” şeklinde konuştu.
Gençlik ve Spor İl Müdürü Birdal Öztürk, organizasyonun düzenlenmesi ve destekleri için Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı’ya teşekkür etti ve yarışmalarda ter döken tüm sporcuları kutladı.
Ödül töreni, sporcuların madalyalarını almasının ardından hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
















