Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Lefkoşa
Gazimağusa
Girne
Güzelyurt
İskele
Pristina
USD45,91
%0.47
EURO53,42
%-0.06
  1. Haberler
  2. Genel
  3. Kocaeli’de Modern Otogarlar Hizmete Girdi!

Kocaeli’de Modern Otogarlar Hizmete Girdi!

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

KOCAELİ-BHA

Her iki ilçeye de yakıştı

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların şehirlerarası yolculuklarını daha rahat ve konforlu bir şekilde yapabilmesi amacıyla ilçelerdeki otogarları modernize ediyor. Gölcük ve Karamürsel Şehirlerarası Otobüs Terminalleri, bu doğrultuda hayata geçirilerek, kısa süre önce halkın hizmetine sunuldu. Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Tahir Büyükakın, otogarların eski ve yeni hallerini karşılaştırarak, aradaki farkı net bir şekilde ortaya koydu. “Fark ortada” diyen Başkan Büyükakın, “Eski otogarların yerine daha modern, daha konforlu ve ulaşımı kolay yeni otogarlar inşa ettik. Gölcük ve Karamürsel’e yakışanı yaptık, şehrimize değer kattık!” ifadelerini kullandı.

İzmit’te yıldızların altında ‘Rafadan Tayfa’ keyfi

İçeriği Görüntüle

Vatandaşlar çok memnun

Piyalepaşa Mahallesi’nde yer alan yeni Gölcük Şehirlerarası Otobüs Terminali, 10 bin metrekarelik bir alana inşa edildi. 13 peronlu Gölcük Otogarı’nın ilk seferi, 15 Temmuz Salı günü gerçekleştirildi. 1.885 metrekare alan üzerinde yer alan ve 27 peron kapasiteli Karamürsel Şehirlerarası Otobüs Terminali de 24 Temmuz Perşembe günü hizmete girdi. İlk seferlerin yapıldığı her iki otogar, bölge halkından büyük takdir topladı. Vatandaşlar, ulaşım hizmetinin önemli ölçüde iyileştiğini belirterek, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Tahir Büyükakın’a ve Büyükşehir yetkililerine teşekkürlerini iletti.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
Kocaeli’de Modern Otogarlar Hizmete Girdi!
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Sivas SRT ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!