
KOCAELİ-BHA
Her iki ilçeye de yakıştı
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların şehirlerarası yolculuklarını daha rahat ve konforlu bir şekilde yapabilmesi amacıyla ilçelerdeki otogarları modernize ediyor. Gölcük ve Karamürsel Şehirlerarası Otobüs Terminalleri, bu doğrultuda hayata geçirilerek, kısa süre önce halkın hizmetine sunuldu. Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Tahir Büyükakın, otogarların eski ve yeni hallerini karşılaştırarak, aradaki farkı net bir şekilde ortaya koydu. “Fark ortada” diyen Başkan Büyükakın, “Eski otogarların yerine daha modern, daha konforlu ve ulaşımı kolay yeni otogarlar inşa ettik. Gölcük ve Karamürsel’e yakışanı yaptık, şehrimize değer kattık!” ifadelerini kullandı.
İzmit’te yıldızların altında ‘Rafadan Tayfa’ keyfi
İçeriği Görüntüle
Vatandaşlar çok memnun
Piyalepaşa Mahallesi’nde yer alan yeni Gölcük Şehirlerarası Otobüs Terminali, 10 bin metrekarelik bir alana inşa edildi. 13 peronlu Gölcük Otogarı’nın ilk seferi, 15 Temmuz Salı günü gerçekleştirildi. 1.885 metrekare alan üzerinde yer alan ve 27 peron kapasiteli Karamürsel Şehirlerarası Otobüs Terminali de 24 Temmuz Perşembe günü hizmete girdi. İlk seferlerin yapıldığı her iki otogar, bölge halkından büyük takdir topladı. Vatandaşlar, ulaşım hizmetinin önemli ölçüde iyileştiğini belirterek, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Tahir Büyükakın’a ve Büyükşehir yetkililerine teşekkürlerini iletti.















