Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Lefkoşa
Gazimağusa
Girne
Güzelyurt
İskele
Pristina
USD45,91
%0.47
EURO53,42
%-0.06
  1. Haberler
  2. Genel
  3. Kocaeli’den Orman Yangınlarına Karşı Farkındalık!

Kocaeli’den Orman Yangınlarına Karşı Farkındalık!

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

KOCAELİ-BHA

İzmit Milli İrade Meydanı’nda sinema keyfi

İçeriği Görüntüle

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, yaz mevsiminde artan orman yangınlarına dikkat çekmek ve toplumda duyarlılığı artırmak için önemli bir farkındalık kampanyası başlattı. Sosyal medya platformlarında çevre temalı içeriklerle başlayan kampanya, şehrin çeşitli bölgelerindeki billboardlara taşınarak daha geniş kitlelere ulaştı.

Çevre temalı mesajlar billboardlarda

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin sosyal medya hesaplarında yayımlanan ve büyük ilgi gören çevre temalı görseller, açık hava alanlarında da kullanılıyor. Kocaeli’nin farklı noktalarında konumlanan billboardlar, her biri farklı çevre mesajları taşıyan görsellerle bezendi. Bu görseller; kontrolsüz ateşlerin neden olabileceği tehlikelere, cam ve şişe atıklarının orman yangınlarına yol açma riskine dikkat çekiyor.

“Geleceğini yakma, izmaritini doğaya atma”

Kampanyanın dikkat çeken mesajlarından biri, sigara izmaritleri üzerine oldu. “Geleceğini yakma, izmariti doğaya atma” ifadeleriyle hazırlanan görseller, küçük bir izmaritin nasıl büyük bir felakete yol açabileceğini etkili bir şekilde ortaya koyuyor. Bu uyarılarla, vatandaşlara daha çevreci ve sorumlu bir yaklaşım benimsemeleri gerektiği hatırlatılıyor.

Toplumsal sorumluluk vurgusu

Bu kampanya sadece bir bilgilendirme çalışması olmanın ötesinde, aynı zamanda bir çağrı niteliği taşıyor. Büyükşehir Belediyesi, doğayı korumanın yalnızca kamu kurumlarının değil, her bireyin ortak sorumluluğu olduğunu vurguluyor. Verilen mesajlar, küçük bir kıvılcımın nasıl büyük bir yıkıma dönüşebileceğini hatırlatarak toplumda kalıcı bir farkındalık oluşturmayı hedefliyor.

Bilinçli toplum, güvenli gelecek

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin orman yangınlarına karşı başlattığı bu çevreci kampanya, yalnızca günümüze değil, geleceğe de odaklanarak hayata geçirildi. “Ormanlar yanmasın, gelecek sönmesin” mesajıyla şekillenen bu hareket, çevreye duyarlı bir toplumun bilgi ve bilinçle mümkün olduğunu bir kez daha gözler önüne serdi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
Kocaeli’den Orman Yangınlarına Karşı Farkındalık!
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Sivas SRT ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!