Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Lefkoşa
Gazimağusa
Girne
Güzelyurt
İskele
Pristina
USD45,91
%0.47
EURO53,42
%-0.06
  1. Haberler
  2. Genel
  3. Ordu Aşevinden Sevgi Dolu Yüzlerce Tabak

Ordu Aşevinden Sevgi Dolu Yüzlerce Tabak

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

ORDU-BHA

Bir tebessümleri her şeye değiyor

Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından işletilen Buharalı Şakir Efendi Aşevinde her sabah yemekler sevgiyle hazırlanıyor. Bu yemekler, vatandaşlara ulaştırılarak “yalnız değilsiniz” mesajını taşıyor.

Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in sosyal belediyecilik konusunda örnek projelerinden biri olan Buharalı Şakir Efendi Aşevinde 5.5 yıldan bu yana mutfaklar nonstop çalışıyor. Her gün titizlikle hazırlanan yemekler, tamamen ücretsiz bir şekilde ihtiyaç sahiplerine ulaştırılıyor.

Ailesine pişirircesine özenle hazırlanıyor

Aşevinde gece saat 02.00’de başlayan mesai, sabahın ilk ışıklarına kadar devam ediyor. Aşçılar, yemekleri kendilerine verilen bir görev olarak değil, eşlerine ya da çocuklarına hazırlıyormuş gibi büyük bir özenle hazırlıyorlar.

Yaşlı, hasta veya kimsesiz olan vatandaşlar için bu hizmet, küçük fakat son derece kıymetli bir destek sağlıyor.

Kendilerini yalnız hissetmiyorlar

Yemekler, tazeliği ve sıcaklığı ile sabahın erken saatlerinde ihtiyaç sahiplerinin sofrasını bereketlendirmek üzere yola çıkıyor.

Vatandaşlar, her gün kapılarını çalan Ordu Büyükşehir Belediyesi ekiplerini büyük bir heyecanla bekliyorlar. Ekiplerin geldiğinde yüzlerindeki tebessüm, bu hizmetin ne kadar anlamlı olduğunu gösteriyor. İşte o tebessüm her şeye değer..

Özellikle yemek yapamayacak durumda olan yaşlı ve hasta vatandaşlar, yaz-kış demeden kapılarına kadar gelen bu hizmetten son derece memnun ve böylece yalnız hissetmediklerini belirtiyorlar.

Aybastı’da altyapıya güçlü dokunuş

İçeriği Görüntüle

Ordu Büyükşehir Belediyesi, kentte binlerce hane için sadece yemek değil, umut, şefkat ve dayanışma taşımaya devam ediyor.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
Ordu Aşevinden Sevgi Dolu Yüzlerce Tabak
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Sivas SRT ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!