
ANTALYA-BHA
Serik’te pedallar gençlik için döndü!
Antalya Kepez Belediye Başkanı Ahmet Yılmaz, Sütçüler Mahallesi’nde bu yıl ikincisi düzenlenen “Birlik Beraberlik Kardeşlik 2. Geleneksel Keşkek Şöleni”ne katılarak, vatandaşlarla bir araya geldi. Mahalle Muhtarı Ali Koç’un öncülüğünde gerçekleştirilen şölen, yoğun bir katılımla coşkulu bir ortamda yapıldı. Şölene girişte Yörüklerin simgesi olan geleneksel poşu takan Başkan Yılmaz, vatandaşlarla selamlaşarak sohbet etti. Özellikle çocuklarla yakından ilgilenerek, onlara sevgiyle yaklaşmayı ihmal etmedi.
İYİ Kİ YÖRÜKLER VAR
Etkinlikte bir konuşma yapan Başkan Yılmaz, keşkek şölenine katılmanın mutluluğunu dile getirerek, “İyi ki Yörükler var” ifadesini kullandı. Keşkek geleneğinin kültürel bir miras olduğunu vurgulayan Yılmaz, “Bu değerleri atalarımızdan devraldık, çocuklarımıza aktarmakla sorumluyuz. Yörüklük bir kültürdür. Yörüklerin en önemli öğesi bayrağı ve vatanıdır. Vatan ve bayrak sevgisi için gözünü kırpmadan canını verir. Var olsun Yörükler, hep var olun” şeklinde konuştu.
Konuşmasının sonunda Mahalle Muhtarı Ali Koç’a ve emeği geçen herkese teşekkür eden Yılmaz, birlik ve dayanışma mesajı verdi. Şölene, Mahalle Muhtarları Derneği Başkanı Mehmet Çelik, Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Kepez İlçe Başkanı Ahmet Kaya, ilçe örgütü üyeleri, meclis üyeleri, mahalle muhtarları ve çok sayıda vatandaş katıldı.















