Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Lefkoşa
Gazimağusa
Girne
Güzelyurt
İskele
Pristina
USD45,91
%0.47
EURO53,42
%-0.06
  1. Haberler
  2. Spor
  3. Sivasspor, Eyüpspor Maçına Hazırlanıyor!

Sivasspor, Eyüpspor Maçına Hazırlanıyor!

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Sivasspor, Trendyol Süper Lig’in 22. haftasında deplasmanda Eyüpspor ile karşılaşmak üzere hazırlıklarını Vali Lütfullah Bilgin Sivasspor Tesisleri’nde, Teknik Direktör Ömer Erdoğan yönetiminde sürdürüyor.

Antrenman öncesinde basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Ömer Erdoğan, Kayserispor karşısında aldıkları 5-2’lik galibiyeti değerlendirdi. Erdoğan, “Uzun zamandır galip gelemiyorduk. İster istemez oyuncularımızın üzerinde bir baskı ve özgüven eksikliği vardı. Kayserispor maçı bizim için çok önemliydi. Maçı da Allah’a çok şükür galibiyetle bitirdik. Kayseri maçını geride bıraktık ve o maçın analizini yaptık. Neleri daha iyi yapabiliriz, nelerde eksiklerimiz var bunu oyuncularımızla paylaştık. Önemli bir galibiyet aldık ama daha işimiz bitmedi. Önümüzde daha çok önemli maçlar var” şeklinde konuştu.

“İYİ BİR SONUÇ ALACAĞIZ”

Erdoğan, Eyüpspor maçı hakkında da bilgi vererek, “Deplasmanda oynayacağımız Eyüp maçı da önemli. Maçtan maça hazırlanıp, planlarımızı yapıyoruz. Bugün de Eyüpspor’un analizine başladık. Bugün ve yarın çalışacağız. Perşembe günü tören idmanı ardından İstanbul’a gideceğiz. İyi bir oyun ve iyi bir mücadele için gidiyoruz. Oyuncularıma güveniyorum. Oradan da iyi sonuç alacağımıza inanıyorum. İnşallah Cuma günü çıkışımızı devam ettirmek istiyoruz” dedi.

“RODRIGUES 6 HAFTA YOK”

Sakatlık durumu ile ilgili sorulara cevap veren Erdoğan, “Rodrigues’in maalesef sakatlığı ciddi. 6 hafta aramızda olmayacak. Bu bizim için üzücü. O mevkilerde eksiklerimiz vardı ve transfer yapmayı düşündüğümüz mevkilere geldi. Futbolda böyle şeyler oluyor” ifadelerini kullandı.

“ACİLEN TRANSFERE İHTİYACIMIZ VAR”

Transfer çalışmalarının devam ettiğini belirten Erdoğan, “Çalışmalarımız sürüyor. İnşallah en yakın zamanda transferler sonuçlanır. Ciddi görüşmeler ve teklif yolladığımız oyuncular var. Bu hafta içerisinde sonuçlanmasını umuyorum. Acil transfere ihtiyacımız var. 3-4 tane belirlediğimiz, bize katkı sağlayacak oyuncuları tespit ettik. Yönetimimiz bu oyuncularla görüşmelerine devam ediyor” dedi.

“MANAJ’A TRANSFER TEKLİFİ GELMEDİ”

Takımda bazı oyuncuların ayrılıp ayrılmayacağı konusunda da değerli bilgiler veren Erdoğan, “Transfer döneminde başka kulüplerin oyuncularına teklif yaparken, bizim oyuncularımıza da teklifler olabiliyor. Bu doğal. Rey Manaj ve diğer oyuncularımız önemli isimler. Son maçta kalitesini bir kez daha ispatladı. Rey’den beklentimiz bu yönde. Bazı oyuncularla yolları ayırabiliriz, bunu kendilerine de ilettik. Ancak, bazı oyuncuların sözleşmeleri devam ediyor ve bu süreçte tek taraflı fesih edemiyorsunuz. Başka kulüplerin ilgisi olması gerekiyor. Henüz kulübümüzü tatmin edecek bir teklif gelmedi ve bu saatten sonra yeni bir sıkıntıya girmek istemiyoruz. Şu an düşüncemiz Rey Manaj’ın bizimle devam etmesi” ifadelerini kullandı.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
Sivasspor, Eyüpspor Maçına Hazırlanıyor!
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Sivas SRT ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!