
Suriye’de El Kaide bağlantılı Heyet Tahrir Eş-Şam’ın desteklediği muhalif grupların, Esad rejimine karşı sürdürdüğü operasyon devam ediyor.
Hızla gelişen olaylar sonucunda muhalif unsurlar, Halep ve İdlib’te kontrol sağlamayı başardı.
Hama’ya da ulaşan muhaliflerin ilerleyişi sürerken, Şam’da da gerginlik artmış durumda.
Şehir sokaklarında askerlerin ve silah seslerinin duyulması, ‘Esad’a darbe’ iddialarını da beraberinde getirdi.
Suriye’deki çatışmalarla ilgili olarak sessizliğini koruyan Suriye Devlet Başkanı Beşar Esad’dan nihayet bir açıklama geldi.
BAE DEVLET BAŞKANI İLE GÖRÜŞTÜ
Suriye Devlet Başkanlığı Ofisi, Beşar Esad’ın Birleşik Arap Emirlikleri Devlet Başkanı Muhammed bin Zayed El Nahyan ile Suriye’deki güncel gelişmeleri görüştüğü bir telefon görüşmesi gerçekleştirdiğini bildirdi.
“MÜTTEFİKLERİMİZİN YARDIMIYLA DÜŞMANLARIMIZI YENECEĞİZ”
Açıklamada, şu ifadeye yer verildi:
Başkan Esad, görüşmede Suriye’nin istikrarını ve toprak bütünlüğünü korumaktan vazgeçmeyeceklerini; müttefikleri ile dostlarının desteğiyle düşmanları mağlup etme gücüne sahip olduklarını vurguladı.


















