
Sürekli cilt altı glukoz izleme cihazlarının Tip 1 Diyabet hastalarına geri ödeme kapsamında olduğu bildirildi.
Bu yeni düzenlemenin ardından, 2-18 yaş aralığında toplamda 2 bin 650 birey bu hizmetten faydalandı.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, cilt altı glukoz izleme cihazlarının kullanımına dair şunları belirtti:
2-18 yaşındaki Tip 1 Diyabet hastaları için geri ödeme kapsamına aldığımız sürekli cilt altı glukoz izlem cihazlarından bugüne kadar 2 bin 650 evladımız yararlandı.
“YAŞAM KALİTESİNİ ARTIRACAK UYGULAMALARA DEVAM”
Vatandaşların yaşam kalitesini artıracak ve hayatlarını kolaylaştıracak uygulamalara devam edeceğiz.


















