
ZONGULDAK-Sivas SRT
AK Parti Zonguldak Milletvekili Muammer Avcı, Milli Eğitim İl Müdürü Osman Bozkan ve beraberindeki heyet ile birlikte, inşaatı tamamlanan Cumhuriyet Ortaokulu’nu yerinde inceledi ve okulun 3 Şubat 2025 tarihinde açılacağını duyurdu. Avcı, ayrıca Üzülmez İlkokulu’nun da kısa bir süre içerisinde tamamlanarak ikinci eğitim-öğretim döneminde Zonguldak’a kazandırılacağını belirtti.
Milletvekili Avcı’nın yaptığı açıklamalar ise şöyle devam etti:
“Zonguldak’ımızın evlatlarının daha iyi şartlarda eğitim alabilmeleri için, Cumhurbaşkanımızın 2002 yılında başlattığı eğitim seferberliği doğrultusunda çalışmalarımıza ara vermeden devam ediyoruz. Bu çerçevede; Millî Eğitim Bakanlığı tarafından yürütülen yık-yap projeleri ile yatırım programına alınan okullarımızı yeniden inşa ediyor ve şehrimize kazandırıyoruz.
Cumhuriyet Ortaokulu’nu 3 Şubat’ta, Üzülmez İlkokulu’nu ise ikinci eğitim döneminde açmayı planlıyoruz.
Bildiğiniz gibi, Zonguldak Merkezde daha önce Bahçelievler İlkokulu ve Mithatpaşa İlkokulu eğitim öğretim yılı başlangıcında tamamlanarak hizmete açılmıştı.
Şimdi de yarıyıl tatili sonrasında 3 Şubat 2025 tarihinde Merkez Cumhuriyet Ortaokulu binamız eğitim öğretime başlayacak. Ayrıca, Üzülmez İlkokulu’nun da ikinci eğitim öğretim yılında açılışını gerçekleştireceğiz.
Millî Eğitim Bakanlığımız bütçesinden yaklaşık 75 milyon TL maliyetle 16 derslikli olarak tamamlanan Cumhuriyet Ortaokulumuz; derslikleri, eklentileri, oyun bahçesi ve spor alanları ile öğrencilerin tüm ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde inşa edildi.
Deprem tahkiki sonrasında yıkılarak yeniden yapılan Merkez Cumhuriyet Ortaokulu; öğrenci ve velilerimize, öğretmenlerimize, eğitim camiamıza ve ilimize hayırlı olsun.
Bu eğitim yatırımının ilimize kazandırılmasında emeği geçen herkese teşekkür ederim. Bu vesileyle, ilimize eğitim yatırımlarının kazandırılması süreçlerinde yanımızda hissettiğimiz Cumhurbaşkanımıza, Milli Eğitim Bakanımıza, şükranlarımızı sunuyoruz. Ayrıca, eğitim yatırımlarının yapım ve kontrolünde katkısı bulunan tüm kurumlarımıza ve Valimize de teşekkürlerimi iletmek istiyorum.
Eğitim bizim için öncelik olmaya devam edecek. Zonguldak’taki evlatlarımızın en iyi şartlarda eğitim alması için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.”
















