
ANKARA-BHA
Ankara Kent Konseyi Başkanı Halil İbrahim Yılmaz, Ankara’nın Eymir Gölü çevresinde meydana gelen orman yangını hakkında sosyal medya üzerinden açıklamalarda bulundu:
“GEÇMİŞ OLSUN ANKARA
Orman yangını yine kalbimize sıçradı
Yangın, Eymir Gölü çevresinde büyük endişeye neden oldu. Doğaya ve yeşil alanlara zarar veren her alevin büyük bir üzüntü yarattığını belirten Yılmaz, “Bölgede canla başla çalışan tüm ekiplerimize kolaylıklar diliyoruz, Ankara’ya geçmiş olsun diyoruz” ifadelerini kullandı.
Ankara-Elmadağ yolunda meydana gelen bir başka feci kazada ise 2 kişi hayatını kaybetti, 1 kişi ağır yaralandı.
İçeriği Görüntüle
















