Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Lefkoşa
Gazimağusa
Girne
Güzelyurt
İskele
Pristina
USD45,91
%0.47
EURO53,42
%-0.06
  1. Haberler
  2. Genel
  3. Aydın’da 19 Mayıs Törenine Vali’den Katılım Yok!

Aydın’da 19 Mayıs Törenine Vali’den Katılım Yok!

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

MEHMET EMRE GENÇ / AYDIN-BHA

Aydın Valiliği önünde saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan 19 Mayıs Atatürk’ü Anma ve Gençlik Spor Bayramı törenleri, birçok siyasi parti temsilcisinin ve kurum müdürlerinin katılımıyla gerçekleştirildi. Ata’ya saygı göstermeyi amaçlayan kortej yürüyüşü ise Atatürk Kapalı Spor Salonu’nda sona erdi.

Protokolün Katılımı Tartışma Yarattı

Aydın Valiliği Atatürk Anıtı önünde düzenlenen törene Aydın Valisi’nin katılmaması, siyasi partiler arasında tepkiye neden oldu. Vali ve protokol üyelerinin törene katılmama kararına yönelik protestolar düzenlendi.

Aydın’da Tralleis Antik Kenti için Protokol İmzalandı

Aydın Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nün düzenlediği 19 Mayıs programı, Atatürk Kapalı Spor Salonu’nda devam etti. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma ve Gençlik Spor Bayramı için hazırlanan gösterilere vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Özellikle çocuklara yönelik etkinlikler büyük beğeni topladı.

YIĞMATEPE: Umutların Yeniden Filizlendiği Tarih Olacak!

Aydın Gençlik ve Spor İl Müdürü Serhat YIĞMATEPE, “19 Mayıs 1919; Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Samsun’a çıkarak kurtuluş mücadelemizi başlattığı, milletimizin bağımsızlık ateşinin yandığı, umutların yeniden filizlendiği çok önemli bir tarihtir” şeklinde konuştu.

Atatürk’ün “Bütün ümidim gençliktedir” sözüne atıfta bulunarak gençlere olan güvenini vurgulayan Yığmatepe, “Spor; bedensel gelişimi, disiplini ve birlikte başarma kültürünü yeşerten en güçlü araçlardan biridir. Biz, ilimizde gençlerimizin sporla buluşması, potansiyellerini keşfetmesi ve hayallerine ulaşması için var gücümüzle çalışıyoruz ve çalışmalarımıza devam edeceğiz” dedi.

Son olarak Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve milli mücadelenin kahramanlarını rahmet ve minnetle anan İl Müdürü, “19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramınızı canı gönülden kutluyorum” ifadelerini kullandı.

19 Mayıs etkinlikleri, akşam saatlerinde Aydın Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından Ata’ya saygı amacıyla gerçekleştirilen yürüyüşle son buldu.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
Aydın’da 19 Mayıs Törenine Vali’den Katılım Yok!
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Sivas SRT ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!