
MEHMET EMRE GENÇ / AYDIN-BHA
Aydın Valiliği önünde saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan 19 Mayıs Atatürk’ü Anma ve Gençlik Spor Bayramı törenleri, birçok siyasi parti temsilcisinin ve kurum müdürlerinin katılımıyla gerçekleştirildi. Ata’ya saygı göstermeyi amaçlayan kortej yürüyüşü ise Atatürk Kapalı Spor Salonu’nda sona erdi.
Protokolün Katılımı Tartışma Yarattı
Aydın Valiliği Atatürk Anıtı önünde düzenlenen törene Aydın Valisi’nin katılmaması, siyasi partiler arasında tepkiye neden oldu. Vali ve protokol üyelerinin törene katılmama kararına yönelik protestolar düzenlendi.
Aydın’da Tralleis Antik Kenti için Protokol İmzalandı
Aydın Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nün düzenlediği 19 Mayıs programı, Atatürk Kapalı Spor Salonu’nda devam etti. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma ve Gençlik Spor Bayramı için hazırlanan gösterilere vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Özellikle çocuklara yönelik etkinlikler büyük beğeni topladı.
YIĞMATEPE: Umutların Yeniden Filizlendiği Tarih Olacak!
Aydın Gençlik ve Spor İl Müdürü Serhat YIĞMATEPE, “19 Mayıs 1919; Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Samsun’a çıkarak kurtuluş mücadelemizi başlattığı, milletimizin bağımsızlık ateşinin yandığı, umutların yeniden filizlendiği çok önemli bir tarihtir” şeklinde konuştu.
Atatürk’ün “Bütün ümidim gençliktedir” sözüne atıfta bulunarak gençlere olan güvenini vurgulayan Yığmatepe, “Spor; bedensel gelişimi, disiplini ve birlikte başarma kültürünü yeşerten en güçlü araçlardan biridir. Biz, ilimizde gençlerimizin sporla buluşması, potansiyellerini keşfetmesi ve hayallerine ulaşması için var gücümüzle çalışıyoruz ve çalışmalarımıza devam edeceğiz” dedi.
Son olarak Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve milli mücadelenin kahramanlarını rahmet ve minnetle anan İl Müdürü, “19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramınızı canı gönülden kutluyorum” ifadelerini kullandı.
19 Mayıs etkinlikleri, akşam saatlerinde Aydın Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından Ata’ya saygı amacıyla gerçekleştirilen yürüyüşle son buldu.
















