
Süper Lig’in 21. haftasında Fenerbahçe, Göztepe ile karşılaştı.
Şükrü Saraçoğlu Stadyumu’nda gerçekleşen maçta, Fenerbahçe 3-2’lik skorla galip geldi.
Göztepe’nin teknik direktörü Stanimir Stoilov, maç sonrası düzenlediği basın toplantısında değerlendirmelerde bulundu.
“MUHTEŞEM BİR İLK YARI OYNADIK”
Stoilov, şu ifadeleri kullandı:
Gerçekten muhteşem bir ilk yarı oynadık. Minimum bir gol daha bulmamız gerekiyordu. 3-4 fırsattan yararlanamadık. İkinci yarıda iki oyuncumuzun yaşadığı bireysel hatalar, onlara asist gibi oldu ve golü buldular. Ardından, Fenerbahçe gibi kaliteli bir takım, oyunun kontrolünü ele aldı. Art arda iki gol daha yedik. Bu durumu üzerinde çalışmalıyız. Oyunun hiçbir anında konsantrasyonumuzu kaybetmemeliyiz. Mücadele ve kalitemizi gösterme anlamında iyi bir maçtı ama istediğimiz sonucu ne yazık ki alamadık.
“BENCE İYİ YOLDAYIZ”
Göztepe’nin iç saha ile deplasmanlardaki performans farkı ile ilgili soruya Stoilov, şu şekilde yanıt verdi:
Bence performans anlamında çok fazla fark olduğunu düşünmüyorum. Genç ve yeni bir takım olmamız bu farkı etkiliyor olabilir. Deplasmanlarda biraz daha özgüvenli olmamız gerekiyor. Bence iyi yoldayız. Evimizde ve deplasmanlarda aynı seviyeye gelmemiz için çok fazla zamanımız yok.


















