
Fenerbahçe, Ognjen Mimovic’i kadrosuna kattığını duyurdu.
Yapılan resmi açıklamada, Sırp futbolcu ile kulübü Kızılyıldız arasında anlaşma sağlandığı ve “Ognjen Mimovic kendisini 4,5 yıllığına sarı-lacivertli renklere bağlayan sözleşmeye imza attı. Sırp savunmacıya ailemize hoş geldin diyor, Fenerbahçe’miz ile başarılar diliyoruz” ifadelerine yer verildi.
İmza töreninin ardından konuşan Mimovic, “Burada olduğum için çok mutluyum. Fenerbahçe, Türkiye’nin en büyük kulübü ve ben de böyle bir kulüpte olduğum için çok heyecanlıyım. Bir an önce takıma katılmak istiyorum” şeklinde konuştu.
8.5 MİLYON EURO BONSERVİS ÖDENECEK
Fenerbahçe, 20 yaşındaki Sırp sağ bek için Kızılyıldız’a 8.5 milyon euro bonservis bedeli ödeyecek ve gelecekteki bir transferden yüzde 15 pay verecek.
17 Ağustos 2004’te Sırbistan’da doğan Ognjen Mimovic, Metalac, Kızılyıldız, Graficar ve tekrar Kızılyıldız’ın altyapı takımlarında forma giydi.
Mimovic, 2022-23 sezonunda OFK Belgrad’a kiralanmış olup, 2023-24 sezonunda Kızılyıldız forması ile kariyerine devam ediyor.
Sırbistan 21 Yaş Altı Milli Takımı’nda da görev alan Mimovic, Sırbistan Süper Ligi, Sırbistan Kupası, Sırbistan 2. Ligi ve Sırbistan 19 Yaş Altı Ligi şampiyonlukları yaşadı.
Bu sezon Şampiyonlar Ligi elemeleri ve lig aşamasının yanı sıra Sırbistan Süper Ligi’nde toplam 19 maçta sahaya çıkan Ognjen Mimovic, 1 gol ve 2 asistlik performans sergiledi.


















