
Süper Lig’in 33. haftasında Galatasaray, Antalyaspor’u 4-2’lik skorla mağlup ederek, 26. şampiyonluğunu elde etti.
Dört sezon üst üste şampiyonluğa ulaşan sarı-kırmızılı ekipte, sözleşmesi sona eren Mario Lemina’nın geleceği merak ediliyordu.
ANLAŞMA TAMAM
HT Spor’da yer alan bilgilere göre Galatasaray, Lemina ile yeni bir anlaşma sağladı.
Gabonlu futbolcu, 1+1 yıllık sözleşme imzalayacak ve maaşında da bir artış yapılacağı belirtildi.
Galatasaray, yıllık 2.5 milyon euro kazanan Lemina’nın maaşını 3 milyon euroya çıkaracak.
MAAŞI ARTIRILACAK
Anlaşmanın kısa süre içinde resmiyete dökülmesi bekleniyor.
32 yaşındaki futbolcu, bu sezon Galatasaray formasıyla toplamda 41 maça çıktı.
Lemina, bu karşılaşmalarda 3 gol ve 2 asistlik bir katkı sağladı.


















