
KARS-BHA
Kars Ardahan Iğdır Federasyonları (KAIFED) Genel Başkanı Dr. Ahmet Korkmaz, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı vesilesiyle bir mesaj yayımlayarak gençlerin bu özel gününü kutladı.
Başkan Korkmaz mesajında şu ifadeleri kullandı: “Milletimizin bağımsızlık mücadelesinin başlangıcını simgeleyen, Türk ve dünya tarihine yön vermiş 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 106. yıl dönümünü kutlamanın sevinç ve gururunu yaşıyoruz.”
106 yıl önce Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarının Samsun’da başlattığı bu ulvi mücadele, milletimizin sönmekte olan umutlarını canlandırmış, 7’den 70’e herkesin kenetlendiği ve birlikte hareket ettiği sürece hız kazanmıştır.
19 Mayıs, diriliş, yükseliş, her şeyin bittiği düşünülen anda filizlenen umut, inanç, azim ve kararlılıktır…
Demokrasi, hak, hukukun ve milli iradenin egemenliği, en büyük güvencemiz olan gençlerimizin sağduyusu ve aklıyla daha aydınlık yarınlara ulaşacak; geleceğimiz, gençlerimizin sorumluluklarını üstlenmeleriyle ebediyete ulaşacaktır.
Gençlerimiz, yalnızca ülkemiz değil, tarihi bağlarla bağlı olduğumuz topraklardaki görel coğrafyamızdaki görevlerinin de bilincindedir.
Geçmişten bu güne esareti kabul etmeyen milletimiz, bağımsızlığı karakteri olarak görmüş ve Türk gençliği bunun en büyük teminatı olmuştur.
Milletimizin tarih sahnesinde bir kez daha ayağa kalkışının, sesinin yükselişinin ve milli mücadelemizin başlangıcı olan bu anlam dolu gün, Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK tarafından Türk Gençliğine ithaf edilmiştir.
“Biz her şeyi gençliğe bırakacağız… Geleceğin ümidi, ışıklı çiçekleri onlardır. Bütün umudum gençliktedir,” diyen ve bu yıl 106. yılını kutladığımız 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı gençlerimize armağan eden Atatürk; “Sizin gibi gençlere sahip oldukça, bu vatan ve milletin, şimdiye kadar elde ettiği zaferlerin üstüne daha büyük zaferler koyabileceğine şüphem yok,” diyerek gençliğe olan inancını bir kez daha vurgulamıştır.
Bu duygu ve düşüncelerle; 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramımızı kutluyor, Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK başta olmak üzere, İstiklal Savaşı’nın kahramanlarını, ülkemizin ve milletimizin bölünmez bütünlüğü için canlarını feda eden tüm Aziz Şehitlerimizi, Kahraman Gazilerimizi rahmet, minnet ve şükranla anıyorum.















