
ANTALYA-BHA
Antalya’nın Serik ilçesinde, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında Gençlik Merkezi tarafından bisiklet turu gerçekleştirildi. 17 Mayıs Cumartesi günü sabah saatlerinde Çınaraltı’ndan başlayan etkinlik, Belkıs, Aspendos ve Baraj güzergahında ilerleyerek Gençlik Merkezi’nde sona erdi.
Yediden yetmişe geniş bir katılımcı kitlesinin yer aldığı bisiklet turu, hem sportif bir faaliyet hem de doğa ile iç içe bir yolculuk imkanı sundu. Etkinliğe katılan vatandaşlar, sağlıklı yaşamın ve gençliğin ruhuna uygun bu organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirdi.
Serik Gençlik Merkezi Müdürü yaptığı açıklamada, “Gençlik Haftası vesilesiyle düzenlediğimiz bu anlamlı etkinlikte bizleri yalnız bırakmayan tüm bisiklet severlere teşekkür ediyorum. Amacımız, gençleri ve halkımızı spora teşvik etmek ve 19 Mayıs ruhunu hep birlikte yaşatmaktı,” dedi.















