
Galatasaray’ın Teknik Direktörü Okan Buruk, TV100 ekranlarında yayınlanan Ersin Düzen ile Saha Dışı programına katılarak önemli açıklamalarda bulundu.
Transfer sürecine ilişkin yoğun çalışmalar yürüttüklerini belirten Buruk, “Her transfer döneminde bu tip dalgalanmalar yaşanıyor. Geçen yıl bu zamanlarda da umutsuz bir hava hakimdi, ancak son 2 yılın şampiyonu biziz. Şu anda 6 puan farkla lideriz. En iyi futbolu açık ara olarak biz oynuyoruz. Dolayısıyla paniğe gerek yok. İstediğimiz oyuncularla görüşme halindeyiz. Transfer dönemi bitmeden kimse umutsuzluğa kapılmasın” ifadelerini kullandı.
“FİNALDE İPİ BİZ GÖĞÜSLEYECEĞİZ”
Son olarak taraftara mesaj gönderen Okan Buruk, cümlelerini şu sözlerle tamamladı:
Son 2 yılda olduğu gibi finalde ipi biz göğüsleyeceğiz. Taraftarımız her zaman tepkilerini gösterebilir, ancak onların desteğine her zamankinden daha fazla ihtiyacımız var.


















