Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Lefkoşa
Gazimağusa
Girne
Güzelyurt
İskele
Pristina
USD45,91
%0.47
EURO53,42
%-0.06
  1. Haberler
  2. Genel
  3. Özelleştirme Eleştirisi: HES’ler İçin Kamu İstedi

Özelleştirme Eleştirisi: HES’ler İçin Kamu İstedi

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

SİVAS-Sivas SRT

Sivas’taki Çamlıgöze ve Koyulhisar hidroelektrik santrallarının özelleştirilmesinin kararlaştırılmasının ardından TES-İŞ Sendikası Sivas Şube Başkanı, bölgeyi ziyaret ederek çalışanlarla bir araya gelerek açıklama yaptı.

TES-İŞ Sendikası Sivas Şube Başkanı, Çamlıgöze ve Koyulhisar hidroelektrik santrallarının özelleştirilmesi sürecinin yanlış olduğunu belirterek, “Enerjide özelleştirmenin yanlış olduğunu düşünüyoruz, özelleşen yerlerin tekrar kamuya devlete geçmesini istiyoruz.” dedi.

Başkan, “Değerli arkadaşlar, yerel basınımızın kıymetli temsilcileri hepinizi saygıyla selamlıyorum. Bu topraklarda yüz yıllardır yaşıyoruz ve yaşamaya devam edeceğiz. İnsan odaklı bir anlayışla bugün burada bir araya geldik. Ülkemizin, devletimizin ve insanımızın daha güçlü olması için fikirlerimizi beyan edeceğiz. Ülkemizde son yıllarda stratejik öneme sahip yerleri satarak elden çıkardıklarını belirtiyorum, ancak bunun devlete ve millete nasıl bir katkı sağladığını anlamak mümkün değil. Biliyorsunuz grev yasağı var, bu ne demek? Hayati öneme sahip stratejik yerlerde çalışıyoruz demektir. Özelleştirilen yerlere bakalım: SEK A kâğıt fabrikası, Tekel üretim, elektrik üretimi ve dağıtımı gibi. Kâğıt, elektrik veya tekel ürünleri daha mı ucuzladı? Peki, çalışan insanlar daha fazla ücret almakta mı? Değil. O halde maksadınız nedir? Anlamak zor.” ifadelerini kullandı.

Şimdi ise yine bir yanlışın içindeler diyerek sözlerine devam eden Başkan, “Enerji üretimi yapan stratejik öneme sahip kuruluşları yine satmaya devam ediyorlar. Çayırhan termik santralı, Koyulhisar HES ve Çamlıgöze HES ihale sürecinde. Bunların dışında ihale kapsamında olan yerler de bulunmaktadır. Çamlıgöze ve Koyulhisar HES, bölgenin ekonomik olarak lokomotifi durumundadır; aynı zamanda hidroelektrik santralları düşük maliyetle enerji üreten stratejik tesislerdir. Özelleştirmenin genel ve yerel ekonomiye katkısı yoktur. Özelleştirme yanlışından dönülmesini talep ediyoruz. Enerjide özelleştirmenin yanlış olduğunu ve özelleşen yerlerin tekrar kamuya devlete geçmesini istiyoruz. Milletimiz için daha hayırlı olacağına inanıyoruz. Umarım bu yanlıştan dönülür. Burada birlik ve beraberlik içinde ülkemize, bölgemize ve insanımıza fayda sağlamak amacıyla bir araya geldiğiniz için hepinize teşekkür eder saygılarımı sunarım.” şeklinde konuştu.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
Özelleştirme Eleştirisi: HES’ler İçin Kamu İstedi
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Sivas SRT ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!