Sivasspor, Kayserispor ile oynadığı ve 5-2 galip geldiği maçın ardından bir gün izin yaptı. Bugün akşam saatlerinde, Eyüpspor maçının hazırlıklarının ilk antrenmanını gerçekleştirdi.
Kulüp tesislerinde, Teknik Direktör Ömer Erdoğan yönetiminde gerçekleştirilen antrenman, dinamik ısınma ile başladı. Ardından 5’e 2 pas çalışmaları yapan futbolcular, dar alan oyunu, mas koşusu ve yarım saha çift kale maç ile idmanı tamamladı.
Kayserispor maçında 60 dakikadan fazla süre alan oyuncular ise yenileme çalışması yaptı.
Sivasspor, yarın yapacağı antrenmanla hazırlıklarını sürdürecek.
Eyüpspor ile Sivasspor, 31 Ocak tarihinde saat 20.00’de Recep Tayyip Erdoğan Stadyumu’nda karşılaşacak.


















