Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Lefkoşa
Gazimağusa
Girne
Güzelyurt
İskele
Pristina
USD45,91
%0.47
EURO53,42
%-0.06
  1. Haberler
  2. Spor
  3. Uşakspor, Ergün Penbe ile şampiyonluğa yol alacak!

Uşakspor, Ergün Penbe ile şampiyonluğa yol alacak!

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

TFF 3. Lig temsilcisi Uşakspor, yeni Teknik Direktör Ergün Penbe ile bir imza töreni gerçekleştirdi.

Uşakspor A takım tesislerinde, Huzurpark’ta yapılan törene Uşak Belediye Başkanı ve Uşakspor Onursal Başkanı Özkan Yalım, Uşak Belediye Başkan Yardımcısı Halil Arslan, Uşakspor Kulübü Başkanı Doğukan Kurnaz, teknik ekip ve taraftarlar katıldı.

“ERGÜN PENBE’Yİ GETİRMENİN GURURUNU YAŞIYORUZ”

Başkan Yalım, Ergün Penbe’nin takıma katılmasının mutluluğunu ifade ederek, şu şekilde konuştu:

Şampiyonluk için elimizden gelen tüm destekleri vereceğiz. Uşaklı vatandaşlarla birlikte Uşakspor için her türlü çalışmayı yapmaya hazırız. İlk olarak takımın liderini buraya getirmemiz gerekti. Galatasaray’da önemli başarılara imza atan Ergün Penbe’yi getirmiş olmaktan büyük gurur duyuyoruz.

“ÇALIŞACAĞIZ”

Ergün Penbe ise Uşakspor’un şampiyonluğa oynaması için tüm çabasını sarf edeceğini belirterek, şu ifadeleri kullandı:

Yeni sezonda şampiyonluğa oynamak adına güçlü bir takım oluşturmamız gerekiyor. Bunun için birlikte çalışarak, öncelikle şampiyonluk hedefine ulaşmak için bir araya geleceğiz. Rekabetin, nitelikli takımların ve keyifli bir yarışmanın olacağını biliyoruz. Bu yarışmanın içinde var olmak ve sonunda şampiyonluğa ulaşmak istiyoruz. Bunun için ekip olarak elimizden geleni yapacağız. Çalışacağız ve tüm mesaimizi bu hedefe harcayacağız.

“HEDEFİMİZ ŞAMPİYONLUK”

Uşakspor Kulübü Başkanı Doğukan Kurnaz, 2025-2026 sezonunda TFF 2. Lig’e çıkma hedefini paylaşarak, şu sözleri söyledi:

Yönetimimizle ve taraftarımızla birlikte bu takımı şampiyon yaparak eski günlerine geri döndürmeyi umut ediyoruz. İnşallah Uşakspor’u 1. Lig’de yeniden taraftarların önüne çıkaracağız. Hedefimiz şampiyonluk ve buna ulaşacağız.

İmza töreni, toplu fotoğraf çekiminin ardından sona erdi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
Uşakspor, Ergün Penbe ile şampiyonluğa yol alacak!
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Sivas SRT ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!