Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Lefkoşa
Gazimağusa
Girne
Güzelyurt
İskele
Pristina
USD45,91
%0.47
EURO53,42
%-0.06
  1. Haberler
  2. Spor
  3. Fenerbahçe Göztepe’yi Zor Da Olsa Geçti!

Fenerbahçe Göztepe’yi Zor Da Olsa Geçti!

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Süper Lig’in 21. haftasında Fenerbahçe, kendi sahasında Göztepe ile karşılaştı.

Şükrü Saraçoğlu Stadyumu’ndaki mücadeleyi Fenerbahçe, 3-2’lik skorla kazandı.

Jose Mourinho’nun sarı kart cezası sebebiyle kulübede takımı yöneten Fenerbahçe Yardımcı Antrenörü Salvatore Foti, Göztepe maçının ardından açıklamalarda bulunarak maçın seyrini değerlendirdi.

“RUH OLARAK ÇOK DAHA İYİYDİK”

Foti, “İkinci yarıda yapılan değişiklikler oyuna ne kadar etki etti?” sorusuna şu yanıtı verdi:

Kesinlikle Alan ve Filip, oyuna büyük katkı sağladı. İkinci yarıda ruh olarak çok daha iyiydik. Takım olarak üçüncü bölgede iyi bir performans sergiledik. Sonuçtan dolayı mutluyuz çünkü zor bir maç olacağını biliyorduk.

“ZORLU BİR RAKİPTİ”

Foti, ayrıca şu ifadeleri kullandı:

İlk yarıda topu iyi tutamadık. Doğru boşlukları bulamadık. Rakibimiz de ilk yarıda ikili mücadelelerde etkili oldu. Göztepe, bu sezon iyi bir performans sergiliyor. Zorlu bir rakipti. Perşembe günü de maç oynamıştık, bu da etkili oldu. Göztepe, bu maça iyi hazırlanmıştı. Ancak takımımız bugün gösterdiği performansla 3 puanı almasını bildi.

“MAÇA İYİ HAZIRLANMIŞLAR”

Karşılaşma sonrasında düzenlenen basın toplantısına Foti katıldı. Foti, müsabakayla ilgili değerlendirmesinde şunları söyledi:

Zorlu bir maçtı. Rakibin sert bir futbol oynadığını biliyorduk. İyi bir takıma karşı oynadık ve teknik direktörlerini tebrik ediyorum. Maça hazırlanmak için bir hafta süreleri vardı ve iyi bir şekilde hazırlanmışlardı. Takımın ikinci yarıda gösterdiği reaksiyon, galibiyetimizi sağladı. İkinci yarıda yaptığımız sistem değişikliği bize yardımcı oldu. Takımın ikinci yarıdaki arzusu ve tutumu galibiyetin anahtarıydı.

“GÖSTERDİĞİMİZ REAKSİYON 3 PUAN ALMAMIZA YETTİ”

Soyunma odasında yaşananlarla ilgili soruya Foti, şu yanıtı verdi:

İlk yarıda işler iyi gitmiyordu. Hocamızla bağlantı kurarak takımın ruhunu güçlendirmemiz gerektiğini, ikili mücadelelerde daha iyi olmamız gerektiğini konuştuk. Bu maç için hazırlık süremiz kısıtlıydı. Perşembe günü Lyon’a karşı zorlu bir maç oynadık. Bu sabah yarım gün antrenman yaptık ve öncesinde iki gün antrenman gerçekleştirdik. Hazırlık süremiz kısa olduğu için zorluklarla karşılaştık. İkinci yarıda gösterdiğimiz reaksiyon 3 puan almamıza yetecek seviyedeydi.

“ŞAMPİYONLUK YOLUNDA BU MESAJI VERMEMİZ GEREKİYORDU”

Foti, sarı-lacivertli taraftarlarla ilgili de şu sözleri sarf etti:

Taraftarlarımız harika bir atmosfer yarattılar. Büyük destek verdiler ve teşekkür ediyoruz. Kazanmamızda önemli rol oynadılar. Bazı puanlar kaybetmiştik, özellikle Samsunspor ve Göztepe deplasmanlarında; bu maçlarda hakem etkisi de söz konusuydu. Artık puan kaybetmeden yolumuza devam etmek istiyorduk. Galatasaray, önceki gün bir maç oynamıştı, bunun da etkisi

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
Fenerbahçe Göztepe’yi Zor Da Olsa Geçti!
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Sivas SRT ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!