
Süper Lig’in 21. haftasında Fenerbahçe, kendi sahasında Göztepe ile karşılaştı.
Şükrü Saraçoğlu Stadyumu’ndaki mücadeleyi Fenerbahçe, 3-2’lik skorla kazandı.
Jose Mourinho’nun sarı kart cezası sebebiyle kulübede takımı yöneten Fenerbahçe Yardımcı Antrenörü Salvatore Foti, Göztepe maçının ardından açıklamalarda bulunarak maçın seyrini değerlendirdi.
“RUH OLARAK ÇOK DAHA İYİYDİK”
Foti, “İkinci yarıda yapılan değişiklikler oyuna ne kadar etki etti?” sorusuna şu yanıtı verdi:
Kesinlikle Alan ve Filip, oyuna büyük katkı sağladı. İkinci yarıda ruh olarak çok daha iyiydik. Takım olarak üçüncü bölgede iyi bir performans sergiledik. Sonuçtan dolayı mutluyuz çünkü zor bir maç olacağını biliyorduk.
“ZORLU BİR RAKİPTİ”
Foti, ayrıca şu ifadeleri kullandı:
İlk yarıda topu iyi tutamadık. Doğru boşlukları bulamadık. Rakibimiz de ilk yarıda ikili mücadelelerde etkili oldu. Göztepe, bu sezon iyi bir performans sergiliyor. Zorlu bir rakipti. Perşembe günü de maç oynamıştık, bu da etkili oldu. Göztepe, bu maça iyi hazırlanmıştı. Ancak takımımız bugün gösterdiği performansla 3 puanı almasını bildi.
“MAÇA İYİ HAZIRLANMIŞLAR”
Karşılaşma sonrasında düzenlenen basın toplantısına Foti katıldı. Foti, müsabakayla ilgili değerlendirmesinde şunları söyledi:
Zorlu bir maçtı. Rakibin sert bir futbol oynadığını biliyorduk. İyi bir takıma karşı oynadık ve teknik direktörlerini tebrik ediyorum. Maça hazırlanmak için bir hafta süreleri vardı ve iyi bir şekilde hazırlanmışlardı. Takımın ikinci yarıda gösterdiği reaksiyon, galibiyetimizi sağladı. İkinci yarıda yaptığımız sistem değişikliği bize yardımcı oldu. Takımın ikinci yarıdaki arzusu ve tutumu galibiyetin anahtarıydı.
“GÖSTERDİĞİMİZ REAKSİYON 3 PUAN ALMAMIZA YETTİ”
Soyunma odasında yaşananlarla ilgili soruya Foti, şu yanıtı verdi:
İlk yarıda işler iyi gitmiyordu. Hocamızla bağlantı kurarak takımın ruhunu güçlendirmemiz gerektiğini, ikili mücadelelerde daha iyi olmamız gerektiğini konuştuk. Bu maç için hazırlık süremiz kısıtlıydı. Perşembe günü Lyon’a karşı zorlu bir maç oynadık. Bu sabah yarım gün antrenman yaptık ve öncesinde iki gün antrenman gerçekleştirdik. Hazırlık süremiz kısa olduğu için zorluklarla karşılaştık. İkinci yarıda gösterdiğimiz reaksiyon 3 puan almamıza yetecek seviyedeydi.
“ŞAMPİYONLUK YOLUNDA BU MESAJI VERMEMİZ GEREKİYORDU”
Foti, sarı-lacivertli taraftarlarla ilgili de şu sözleri sarf etti:
Taraftarlarımız harika bir atmosfer yarattılar. Büyük destek verdiler ve teşekkür ediyoruz. Kazanmamızda önemli rol oynadılar. Bazı puanlar kaybetmiştik, özellikle Samsunspor ve Göztepe deplasmanlarında; bu maçlarda hakem etkisi de söz konusuydu. Artık puan kaybetmeden yolumuza devam etmek istiyorduk. Galatasaray, önceki gün bir maç oynamıştı, bunun da etkisi


















