
ISPARTA-Sivas SRT
Isparta Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından, bağımlılıkla mücadele kapsamında her yıl gerçekleştirilen “Sokaklar Bizim” 3×3 Basketbol Turnuvası bu yıl da başarıyla tamamlandı. 6 Mart’ta Isparta Kapalı Spor Salonu’nda düzenlenen bu turnuvada, genç sporcular kıyasıya mücadele etti.
Turnuvayı yakından takip eden Gençlik ve Spor İl Müdürü Murat Çağrı Kaya, müsabakaların ardından dereceye giren sporculara ödüllerini takdim etti. Turnuvaya gösterilen ilgiden memnuniyet duyduğunu belirten İl Müdürü Kaya, “Bağımlılıkla mücadelede sporun gücüne inanıyoruz. Turnuvaya katılan tüm sporcularımıza teşekkür ediyor, başarılarının devamını diliyoruz” şeklinde konuştu.
Gençlerin spora teşvik edilmesi ve zararlı alışkanlıklardan uzak durmalarını sağlamak amacıyla düzenlenen etkinlik, renkli görüntülere sahne oldu ve katılımcılar keyifli bir gün geçirdi.
















