
KARS-BHA
Eski siyasi parti il başkanı Remzi Aras, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı vesilesiyle bir mesaj yayımlayarak gençlerin bu bayramını coşkuyla kutladı.
Başkan Aras; “Ulusal Kurtuluş mücadelemiz, 1919 yılının 19 Mayıs günü Atatürk’ün Samsun’a çıkmasıyla başladı. Türk ulusu, kadim tarihinin şanlı mücadelesine başka bir kahramanlık destanı ekleyerek dünya tarihini değiştirdi. Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Anadolu’da bağımsızlık ateşini yakmak için ayrıldığı İstanbul’a dönüşü ile bu topraklar, emperyalizme karşı dünyada verilen en büyük mücadeleye tanıklık edecek, yeni bir Cumhuriyetin temelleri atılacak ve kurulan Türkiye Cumhuriyeti tüm mazlum ulusların umudu haline gelecektir.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk’e doğum gününü sorduğumuzda 19 Mayıs demesinin sebebi, bağımsızlık için mücadele eden Türk Milleti’nin 19 Mayıs’ta yeniden doğmasıdır. Büyük önder, Çanakkale’de yazdığı destandan sonra 19 Mayıs’ta yaktığı bağımsızlık ateşiyle Kurtuluş Savaşı’nı başlatmış ve mazlum ülkelere umut olacak büyük zaferin adımlarını bir bir atmıştır. 19 Mayıs’ta Samsun’da yanan meşale hala sönmemiştir; Atatürk’ün izinde ilerleyen vatan evlatları, tam bağımsız Türkiye için mücadelelerini sürdürmektedir. Gelecek nesiller unutmamalıdır ki, barış, huzur ve güven içinde özgür bireyler olarak yaşayabilmeleri, laik ve demokratik cumhuriyetimizle mümkündür. Bu bayram, milletimizin kurtuluşunun yine milletimizin azmi ve kararıyla elde edileceğine inananların günüdür. Bu bayram, Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı’dır. Bu duygularla, ülkemizin geleceği olan gençlerin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutluyor, Gazi Mustafa Kemal Atatürk şahsında tüm şehitlerimizi rahmet ve şükranla anıyorum.” dedi.















