Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Lefkoşa
Gazimağusa
Girne
Güzelyurt
İskele
Pristina
USD45,91
%0.47
EURO53,42
%-0.06
  1. Haberler
  2. Spor
  3. Uğurcan Çakır: ‘Kupayı kazanmak istiyoruz!’

Uğurcan Çakır: ‘Kupayı kazanmak istiyoruz!’

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Süper Lig’in 18. haftasında Samsunspor ile karşılaşacak Trabzonspor’da, takım kaptanı, antrenman öncesinde basın mensuplarının sorularını yanıtladı.

Kaptan, Trabzonspor’un bu sezon zaman zaman zorlu süreçler yaşadığını ancak son haftalarda yükselen bir ivme yakaladıklarını belirtti.

“TRABZONSPOR’DA BÜYÜK BAŞARILARA İMZA ATTIK”

Takımın sezon içindeki dalgalı performansını değerlendiren kaptan, şunları söyledi:

Trabzonspor’da büyük başarılara imza attık. Ancak inişler ve çıkışlar futbolun bir parçası. Bu sezon takım olarak istediğimiz düzeyde olamasak da bireysel performansımdan memnunum. Kötü giderken daha fazla çalışıp takıma katkı sağlamak için elimden geleni yapıyorum. Son haftalarda takım olarak da daha iyi bir performans sergiliyoruz.

“SON 3-4 HAFTADIR SAHADA DAHA İYİ BİR OYUN ORTAYA KOYUYORUZ”

Yeni katılan oyuncuların uyum sürecinin bazı zorluklara neden olduğunu vurgulayan kaptan, şu ifadeleri kullandı:

Sezon başında birçok yeni oyuncu aramıza katıldı. Bu durum doğal olarak bir uyum sorununu beraberinde getirdi. Ancak artık bu süreci aştığımızı düşünüyorum. Özellikle son 3-4 haftadır sahada daha iyi bir oyun ortaya koyuyoruz.

“BURADA OYNAMAKTAN ÇOK MUTLUYUM”

Kaptan, hakkında çıkan transfer iddiaları için ise, şu şekilde konuştu:

Ben Trabzonsporluyum ve bu takımın kaptanıyım. Burada oynamaktan çok mutluyum. Çıkan haberler ilgimi çekmiyor. Şehrimi ve takımımı seviyorum.

“BÜYÜK MAÇLARIN HAVASI HER ZAMAN FARKLI OLUYOR”

Büyük maçlarda gösterdiği performansla ilgili de konuşan 28 yaşındaki kaleci, şöyle devam etti:

Büyük maçların havası her zaman farklı oluyor. Her maça aynı motivasyonla çıkmaya çalışıyorum ama büyük maçlar oyunculara ekstra bir motivasyon getirebiliyor. Yine de bütün maçlara 3 puan hedefiyle hazırlanmak gerektiğini takım arkadaşlarımızla sık sık konuşuyoruz.

“BİR ALIŞMA SÜRECİ OLUYOR ELBETTE”

Savunma hattında yaşanan değişikliklerin zorluklarını değerlendiren başarılı kaleci, şu açıklamada bulundu:

Bir alışma süreci oluyor elbette. Hep birlikte oynamamız gerektiğini düşünüyorum çünkü yaşanan sakatlıklardan dolayı sürekli bir değişim oldu ve ideal 11’i kimse bilmiyor. Kim oynarsa oynasın sahaya en iyisini yansıtmak durumundayım.

“HAKEM HATA YAPABİLİYOR ANCAK BU KONUYU KONUŞMAK İSTEMİYORUM”

Futbolun içinde kalmaya çalıştıklarını vurgulayan kaptan, şöyle belirtti:

Hakem hataları bize de oluyor. Hakemler hata yapabiliyor ancak bu konuyu konuşmak istemiyorum. İçimizde düşündüklerimiz farklı şeyler. Trabzonspor camiası olarak sahada kalmaya ve futbol oynamaya odaklanıyoruz.

“İNSAN SEVDİĞİNE TEPKİ GÖSTERİR”

Öz kaynaklardan gelen oyunculara taraftarların gösterdiği tepkiler için ise kaptan, şu ifadeleri kullandı:

İnsan sevdiğine tepki gösterir. Tepkiler doğal çünkü sonuçta başarı odaklı bir spor yapıyoruz. İnsan, sevdiğine daha çok kızar, ben bunu böyle görüyorum.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
Uğurcan Çakır: ‘Kupayı kazanmak istiyoruz!’
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Sivas SRT ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!