Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı ile bakanlıkta bir araya geldi.
28 Kasım 2024, 19:54 yayınlandı
ANKARA-Sivas SRT
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı ile bakanlıkta bir görüşme gerçekleştirdi. Toplantıda, Antalya’nın çevre ve şehircilik alanındaki ihtiyaçları ile turizm sektöründe yapılabilecek iyileştirmeler üzerinde duruldu. Başkan, şehrin gelişimi için taleplerini Bakan Kurum’a iletti.
Bakan Kurum, şehirlerin gelişimine katkı sunacak her adımda yerel yönetimlerle iş birliği yapma kararlılığını vurguladı. Bu görüşme, Antalya’nın çevresel ve şehirsel sorunlarının çözümü açısından önemli bir gelişme olarak değerlendirildi.
Bakan Kurum, Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı ile görüştü
# Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı # Murat Kurum # Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı
















