Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Lefkoşa
Gazimağusa
Girne
Güzelyurt
İskele
Pristina
USD48,46
%0.06
EURO56,33
%-0.02

Emeklilere Müjdeli Zam: SSK ve Memur Maaşları Artıyor!

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Sosyal Güvenlik Kurumu ve hükümet, yeni zam oranlarını açıklayarak hem 4A-4B kapsamında yer alan SSK ve Bağ-Kur emeklilerini hem de 4C kapsamındaki memur emeklilerini etkileyen önemli değişiklikler gerçekleştirdi.

Kök maaşlardaki artış miktarları ve ek ödemelerle toplam maaşlar yeniden hesaplandı.

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLERİNE YÜZDE 15,75 ZAM

SSK ve Bağ-Kur emeklileri için uygulanan yeni düzenlemede, kök maaşlara yüzde 15,75 oranında zam yapıldı.

Bu zam doğrudan emeklilerin kök maaşlarına yansırken, ek ödeme tutarları ve destek ödemeleri de buna eklenecek.

MEMUR EMEKLİLERİNE YÜZDE 11,54 ZAM

Memur emeklileri için belirlenen zam oranı ise yüzde 11,54 olarak belirlendi.

Bu oran, maaşlara eklenerek yeni maaş hesaplamaları yapılacak.

Memur emeklileri, SSK ve Bağ-Kur emeklilerinden ayrı olarak ek ödeme tutarlarını da dahil ederek e-Devlet sistemi aracılığıyla güncel maaş bilgilerine ulaşabilecekler.

2025 yılı için belirlenen en düşük emekli maaşı 14 bin 469 lira olarak tespit edildi.

Bu rakamın altında maaş alan emekliler için ilave destek ödemesi yapılacak.

Maaşı taban ücretin altında olanlar için aradaki fark kapatılacak ve maaş 14 bin 469 TL olarak hesaplanacak.

Dul ve yetim aylığı alan bireyler de bu düzenlemelerden faydalanacak.

SSK ve Bağ-Kur kapsamında bağlanan ölüm aylıkları, kök maaşlara yüzde 15,75 oranında zam ile artırılacak.

Ayrıca, dul ve yetimlerin maaş oranlarına göre bir taban aylık düzenlemesi uygulanacak.

Emeklilere Müjdeli Zam: SSK ve Memur Maaşları Artıyor!
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Sivas SRT ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!