
Süper Lig takımlarından Gençlerbirliği, milli maçlar nedeniyle verilen devre zarfında Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri’nde 1. Lig ekibi Boluspor ile hazırlık maçı yaptı.
Maçın ilk yarısı 0-0 berabere sonuçlandı. Ancak Gençlerbirliği, ikinci yarıda Sekou Koita’nın iki, Franco Tongya ve Yusuf Hasan Temel’in birer golüyle maçı 4-0 kazanarak sahadan galip ayrıldı.
YÖNETİM MAÇI İZLEDİ
Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Osman Sungur ve yönetim kurulu üyeleri, bu hazırlık maçını takip edenler arasında yer aldı.

















