
58. TSYD Ankara Kupası’nın finalinde Gençlerbirliği, başkent derbisinde MKE Ankaragücü’nü 2-1 mağlup ederek şampiyon oldu. Keçiören Aktepe Stadı’nda gerçekleşen mücadelede, Süper Lig ekibi Gençlerbirliği, 2. Lig temsilcisi olan rakibini yenmeyi başardı.
Kırmızı-siyahlı takımın gollerine 15. dakikada Pereira ve 75. dakikada Nalepa imza atarken, MKE Ankaragücü’nün tek golü 60. dakikada Recep Yiğit Sevinç’ten geldi.
ANKARAGÜCÜ’NÜN SERİSİ SONA ERDİ
Bu galibiyetle birlikte Gençlerbirliği, 58. TSYD Ankara Kupası’nı 18. kez kazanarak, kupa sayısında Ankaragücü ile eşitliği sağladı. Ayrıca rakibinin üç yıl süren galibiyet serisini de sonlandırmış oldu.
Hatırlatmak gerekirse, geçtiğimiz yılki mücadelede Ankaragücü, Gençlerbirliği’ni 4-0’lık skorla geçmişti.
Maçın ardından düzenlenen ödül töreninde, Gençlerbirliği’ne kupasını Keçiören Belediye Başkanı ve TSYD Ankara Şube Başkanı takdim etti. İkincilik kupası ise MKE Ankaragücü’ne bir iş insanı tarafından verildi.


















