
6772 sayılı Kanun kapsamına giren kurumlarda çalışan işçilere 2026 yılında verilecek ilave ödemenin sürelerinin belirlenmesi hakkında Cumhurbaşkanı Kararı, Resmi Gazete’nin mükerrer sayısında yayımlandı.
Buna göre, bu kapsamdaki kamu işçilerine bu yıl ilave ödemenin birinci yarısı yarın, ikinci yarısı ise 18 Aralık’ta yapılacak.
“İLAVE TEDİYENİN BİRİNCİ YARISI KURBAN BAYRAMI ÖNCESİNDE 22 MAYIS’TA ÖDENECEK”
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından yapılan açıklamada, “Resmi Gazete’nin mükerrer sayısında Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın imzasıyla yayımlanan belgeye göre, devlet ve bağlı kurumlarda çalışan işçilerimizin 2026 yılı ilave tediye ödemelerinin tarihleri belirlenmiştir. İlave tediyenin birinci yarısı Kurban Bayramı öncesinde 22 Mayıs, ikinci yarısı ise 18 Aralık tarihinde ödenecek. Kamuda çalışan işçilerimiz için hayırlı olsun.” ifadelerine yer verildi.


















